یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به ترکیه می رود

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اول تا سوم بهمن ماه سال جاری، کشور ترکیه میزبان 100 نماینده از شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد. در این هیات تجاری نمایندگانی از شرکت های خلاق، فناور و دانش بنیانی حضور دارند که با هدف ایجاد و توسعه روابط بین المللی و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به کشور ترکیه سفر می نمایند. برگزاری نشست مشترک میان شرکتهای دانش بنیان ایرانی و شرکتهای ترکی متناظر و بازدید از مراکز فناوری و صنعتی این کشور از اهداف اصلی سفر به کشور ترکیه است.

یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به ترکیه می رود

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه نوروز در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در این هیأت که با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به ترکیه می فرایند، نمایندگانی از شرکت های فعال حوزه های فناوری به بویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت، تجهیزات و ماشین آلات و مواد پیشرفته حضور دارند.

این سفر در ادامه سفرهای معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کشورهای دارای تعامل سازنده با ایران صورت می گیرد. سفری که رهاورد آن توسعه ارتباطات علمی و فناورانه با دیگر کشورها و رونق دادن به بازار فروش شرکت های دانش بنیان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 849

به "یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به ترکیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به ترکیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید