برنامه شرکت ایرفرانس برای حذف 7500 عنوان شغلی

به گزارش بارازعلی، شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که قصد دارد در پی رکود ناشی از ویروس کرونا، 7500 عنوان شغلی را حذف کند.

برنامه شرکت ایرفرانس برای حذف 7500 عنوان شغلی

به گزارش به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی ایرفرانس اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا در پی شیوع ویروس کرونا و رکود بی سابقه در صنعت قاره سبز، 7 هزار و 500 عنوان شغلی را در این شرکت حذف کند تا به نحوی از عهده مخارج موجود بربیاید.

همزمان پس از اعلام رسمی این خبر، دولت فرانسه روز جمعه از ایرفرانس خواست که از اخراج اجباری کارکنان خود، خودداری کند.

پس از رایزنی های فشرده، قرار شده تا مدیران شرکت هواپیمایی ایرفرانس در روز جمعه ملاقاتی را با اتحادیه های کارگری در پاریس ترتیب دهند و در آن جزئیات برنامه حذف فرصت های شغلی را که حدود 15 درصد از کل کارمندان را دربر می گیرد، شرح دهند.

در چارچوب حذف فرصت های شرکت هواپیمایی ایرفرانس برخی از خلبانان، مهمانداران و کارمندان کار خود را از دست خواهند داد.

این در حالی است که بنا بر گزارش رویترز، شرکت های اروپایی وابسته به کارخانه هواپیماسازی ایرباس قصد دارند تا حدود 15 هزار فرصت شغلی در این قاره را حذف کنند. 5 هزار پرسنل فرانسوی هم در پی این طرح از ادامه فعالیت خود باز می مانند.

به همین دلیل، یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد که روزانه بر تعداد کارفرمایانی که به بحران مالی برخورده اند، افزوده می شود. براساس این تحقیق میدانی، شمار بیشتری از کارگران انگلیسی با عدم پرداخت به موقع و کامل حقوق روبرو هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1325

به "برنامه شرکت ایرفرانس برای حذف 7500 عنوان شغلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شرکت ایرفرانس برای حذف 7500 عنوان شغلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید