برگزاری آنلاین آزمون توانمندی تدریس نانو در آذر، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش بارازعلی، با توجه به موکول شدن دهمین مسابقه ملی فناوری نانو به سال 1400، هفدهمین آزمون تدریس طی دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه و به صورت آنلاین، در آذرماه برگزار خواهد شد.

برگزاری آنلاین آزمون توانمندی تدریس نانو در آذر، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگاران، آزمون توانمندی تدریس نانو از سال 1398 با رویکردی جدید و به صورت دو مرحله ای برگزار می شود؛ مرحله اول به صورت یک آزمون علمی برگزار می شود که در صورت کسب حدنصاب لازم در این آزمون، شرکت کنندگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد؛ در جلسه مصاحبه، توانمندی تدریس، تراز تدریس (الف، ب، ج) و زمینه تدریس (دانش آموزی، دانشجویی) شرکت کنندگان تعیین می شود. با توجه به شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت افراد، هر دو مرحله این آزمون به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری برگزار می شود.

مرحله اول این آزمون مورخ 6 آذرماه 1399، از ساعت 10 تا 14، به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تنها در زمان اعلام شده می توانند با مراجعه به سایت آموزش در این آزمون شرکت کنند. 100 نفر اول آزمون که حداقل 70 درصد از نمره آزمون مرحله اول را کسب کنند، برای مصاحبه توانمندی تدریس دعوت می شوند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، علاقه مندان فرصت دارند تا سوم آذرماه 1399 در این آزمون ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که کلیه ثبت نامی های دهمین مسابقه ملی نانو می توانند بدون پرداخت هزینه و ثبت اطلاعات، در این آزمون شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1470

به "برگزاری آنلاین آزمون توانمندی تدریس نانو در آذر، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آنلاین آزمون توانمندی تدریس نانو در آذر، آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید