بیشتر بینندگان لیگ عدالت زک اسنایدر فیلم را تا آخر تماشا نکرده اند!

به گزارش بارازعلی، بنا بر آمارهای منتشر شده، اغلب تماشاگران فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در آمریکا و حدود نیمی از بینندگان این فیلم ابرقهرمانی در بریتانیا آن را به طور کامل و تا پایان تماشا نکرده اند.

بیشتر بینندگان لیگ عدالت زک اسنایدر فیلم را تا آخر تماشا نکرده اند!

رسانه سامبا تی وی (Samba TV) در گزارش جدید خود اعلام کرده در آمریکا تنها 36 درصد از افراد و خانواده هایی که پخش لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر را آغاز کرده اند، فیلم را تا خاتمه دیده اند. بر اساس آمارها 2.2 میلیون نفر در آمریکا لیگ عدالت جدید را تماشا کرده اند و با این حساب تنها 972 هزار نفر به طور کامل این فیلم 4 ساعته را دیده اند. در بریتانیا اوضاع کمی بهتر است و 48 درصد از بینندگان فیلم یعنی حدود 458 هزار نفر از مجموع 954 هزار تماشاچی آن تا خاتمه همراه فیلم زک اسنایدر بوده اند.

  • نقدهای فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر منتشر شد؛ ناامیدکننده تر از فیلم قبلی!

شعبه آسیایی HBO در گزارشی پیرامون این فیلم اعلام کرده به هنگام پخش لیگ عدالت زک اسنایدر میزان ترافیک مصرفی و مجموع دقایق تماشای فیلم در این سرویس افزایش بی سابقه ای داشته است. از این گزارش ها می توان نتیجه گرفت افراد بسیاری به تماشای این فیلم ابرقهرمانی علاقه داشته اند، اما زمان طولانی یا شباهت های بسیار آن با نسخه اصلی سبب شده از تماشای کامل نسخه زک اسنایدر صرف نظر کنند.

در سال 2014 کارگردانی فیلم لیگ عدالت به زک اسنایدر سپرده شد و در اواخر سال 2016 فیلم برداری آن به خاتمه رسید، اما اسنایدر به خاطر خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاس ویدون جایگزین وی شد تا مراحل پس تولید و باز فیلم برداری را انجام دهد. ویدون و وارنر تغییرات بسیار زیادی در فیلم ایجاد کردند و نتیجه نهایی و نسخه اکران شده در سال 2017 طرفداران را ناامید کرد. به خاطر بازخوردهای منفی لیگ عدالت، برادران وانر تصمیم گرفت نسخه تأیید شده زک اسنایدر را با عنوان لیگ عدالت زک اسنایدر در سال 2021 و از طریق سرویس استریم HBO مکس منتشر کند. این فیلم تدوین مخصوص اسنایدر را دارد و صحنه هایی به آن اضافه شده است.

نقدهای این فیلم نشان می دهد نسخه زک اسنایدر و نسخه نمایش داده شده در سال 2017 در نظر منتقدان از لحاظ کیفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در پایگاه متاکریتیک بر اساس 52 بررسی امتیاز 45 از 100 برای لیگ عدالت به ثبت رسیده و امتیاز لیگ عدالت زک اسنایدر هم تا به این ساعت بر اساس 45 بررسی 54 از 100 است. جان دفور از هالیوود ریپورتر در بخشی از یادداشت خود برای فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر آورده است: روح فیلم در قیاس با نسخه اصلی هیچ بهبودی پیدا نکرده است. لیگ عدالت زک اسنایدر حدود 4 ساعت طول داشت و تنها چند دقیقه از آن لذت بخش بود و به همین خاطر تماشای یک باره آن تقریبا غیرممکن است. اگر بخواهید فیلم را (مانند یک سریال کوتاه) در چند قسمت ببینید، این قسمت ها نمی توانند توازن مناسبی میان پیشبرد داستان و جذابیت و انرژی خود ایجاد کنند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1811

به "بیشتر بینندگان لیگ عدالت زک اسنایدر فیلم را تا آخر تماشا نکرده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر بینندگان لیگ عدالت زک اسنایدر فیلم را تا آخر تماشا نکرده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید