آپدیت نو Need for Speed Unbound محتوای نوی به بازی اضافه می نماید

به گزارش بارازعلی، سال گذشته شرکت کرایتریون (Criterion) و الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بازی نید فور اسپید: آنباند (Need for Speed: Unbound) را عرضه کردند. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و دوباره مجموعه نید فور اسپید را زنده کند. حال شرکت سازنده اعلام نموده که به جای عرضه یک بازی تازه، یک به روزرسانی بزرگ برای عنوان قبلی عرضه نموده است. نام این به روزرسانی جلد 2 (Volume 2) است.

آپدیت نو Need for Speed Unbound محتوای نوی به بازی اضافه می نماید

در به روزرسانی جلد 2 ما شاهد ماشین ها، مسابقات، رویدادها و ارتقاء های تازه هستیم. هدف اصلی این به روزرسانی ارائه راه های تازه برای گشت گذار در دنیای لیکشور (Lakeshore) است. جلد 2 برای اولین بار در مجموعه نید فور اسپید، رویدادهای مختلف و سبک رامبل (Rumble) را به هواداران ارائه می دهد. همینطور اینکه شما پس از این به روزرسانی می توانید با دوستان خود در برابر پلیس ها مبارزه کنید. در کنار موارد گفته شده حدود 40 چالش تازه به همراه 3 چالش روزانه برای بدست آوردن ارز داخل بازی به آنباند اضافه شده است.

به اتمام رساندن چالش ها تنها راه بدست آوردن ارز داخل بازی نیستند. بلکه در کنار آن ها حالت Hot Laps وجود داشته که بازیکنان باید کوشش نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن یک مسافت را به اتمام برسانند. رویدادهای بازی نیز دارای زمینه های خاص خود بوده و پاداش های متنوعی هم دارند.

از لحاظ ظاهری نیز موارد مختلفی به بازی اضافه شده است. به عنوان مثال به بازی آنباند 80 بیلبورد، 80 هنر خیابانی و 160 فعالیت تازه اضافه شده است. موارد ذکر شده با قیمت 5 دلار قابل خریداری بوده و در صورت خرید، یک پک پوشش Fury and Zen نیز به کاربران اهدا خواهد شد.

به روزرسانی جلد 2 در تاریخ 29 اسفند سال 1401 در دسترس دارندگان بازی نید فور اسپید آنباند نهاده شد. اگر تا الان بازی خود را آپدیت نکردید، هرچه سریع تر این کار را انجام دهید به علت اینکه محتوا بسیار زیادی به آن اضافه شده است.

منبع: Gameinformer.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,999,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,789,980 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,599,760

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2451

به "آپدیت نو Need for Speed Unbound محتوای نوی به بازی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو Need for Speed Unbound محتوای نوی به بازی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید