تغییر از مجلس آغاز می گردد

به گزارش بارازعلی، نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و مردم هر حوزه انتخابیه به جز چند مورد که در دور دوم، مشخص می شوند، وکلای خود را شناختند.

تغییر از مجلس آغاز می گردد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محسن پیر هادی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت : نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و مردم هر حوزه انتخابیه به جز چند مورد که در دور دوم، مشخص می شوند، وکلای خود را شناختند. ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

1-نماینده ها وظیفه نمایندگی ملت را دارند؛ این نکته بسیار مهمی است؛ ملت یعنی آن ها که به نامزدهای پیروز رأی دادند؛ آن ها که به کاندیداهای دیگر رأی دادند و حتی آن ها که اصلا رأی ندادند. تمام ملت، عائله نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ نماینده مجلس، باید چنین نگاهی داشته باشد. راز محبوبیت حاج قاسم در همین مردم داری و برداشتن مرزها بود؛ همه مردم، عزیز او بودند و او هم عزیز همه مردم شد؛ ما هم باید با بهره گیری از منش این شهید گران قدر، چنین نگاهی به مردم داشته باشیم و خط کشی های غیرضروری را برداریم. دایره انقلاب، وسیع است و نباید با تنگ نظری، دایره را کوچک کرد، که یک به یک، مردم از آن بیرون قلمداد شوند.

2-خطر بزرگی که مجلس را تهدید می نماید، افتادن به ورطه سیاسی کاری است؛ وقت و انرژی مجلس اگر در دعواهای داخل خانه ملت هدر برود، فرصت کار و خدمت از دست می رود. مجلس باید ملت را نمایندگی کند؛ ملتی که دغدغه اش معیشت و اقتصاد است، نباید درگیر حاشیه و بحث های بی فایده گردد. شعار لیست ایران سربلند، نجات اقتصاد ایران بود و عموم برنامه های معرفی شده توسط محمدباقر قالیباف هم این امر را تأیید می کرد. قالیباف به صراحت خاطرنشان کرد اگر مجلس، درست شدنی و قابل تحول نبود پا به عرصه مجلس نمی گذاشت و کارنامه خود را که مقرون به کارآمدی است، لکه دار نمی کرد؛ نمی گردد و نمی توانیم جای خود را به می گردد و می توانیم خواهد داد.

3-از مردم شکیبا و شکور ایران اسلامی خاضعانه سپاسگزاریم که علی رغم همه اتفاقات و اوضاع واحوال خاص حاکم بر کشور، بازهم به میدان آمدند و صحنه را خالی نکردند. اما به سهم خودم همین جا به همه ازجمله آن ها که از روی ناراحتی و گلایه از شرایط کنونی ایران، نیامدند هم قول می دهم، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از ناراحتی و گلایه های به حق آنان بکاهیم.

4-نظام جمهوری اسلامی همچون قطاری است که سال ها، درحرکت است، در بعضی مقاطع حرکتش کند بوده و گاهی سریع تر حرکت نموده است، قطاری که بارها سنگ خورده و خباثت دشمنان خارجی یا سستی و ناکارآمدی داخلی، حرکت آن را بسیار کند نموده، اما در اوج فشارها هم از حرکت نایستاده است. باید این قطار را به ریل اصلی بازگرداند و چنین مسئولیتی، متوجه مجلس شورای اسلامی است.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1026

به "تغییر از مجلس آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر از مجلس آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید