تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ایتالیا شد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: تیم والیبال نوجوانان ایران به عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی سه جانبه ایتالیا دست یافت.

تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی دنیا در آرژانتین آماده می نماید، در راستای برنامه آماده سازی خود به ایتالیا سفر کرد و از روز یکشنبه در تورنمنت بین المللی سه جانبه رم با حضور تیم های ایتالیا، برزیل و ایران شرکت کرد.

نوجوانان والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل تیم نوجوانان ایتالیا که به تازگی عنوان نایب قهرمانی اروپا را از آن خود نموده است، 3 بر یک مغلوب شدند و سپس مقابل تیم قدرتمند برزیل در دیداری سخت و نفس گیر 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا جواز حضور در دیدار فینال را از آن خود نمایند.

شب گذشته (سه شنبه) دیدار فینال این تورنمنت بین المللی از ساعت 19 به وقت محلی در حضور تماشاگران پر شمار ایتالیایی بین تیم های ایران و ایتالیا برگزار گردید که حضور این تماشاگران پر شمار برای والیبالیست های نوجوانان کشورمان می توانست تجربه خوبی برای آمادگی روحی در مسابقات قهرمانی دنیا باشد.

شاگردان محمد وکیلی برای هر امتیاز تا آخرین لحظه جنگیدند و دست از کوشش برنداشتند و پیروز شدند در سه ست متوالی با امتیازات 25 بر 22، 26 بر 24 و 29 بر 27 تیم ایتالیا را شکست بدهند.

در سرانجام این دیدار و معرفی تیم نوجوانان ایران به عنوان قهرمان این تورنمنت سه جانبه، رئیس والیبال شهر رم جام قهرمانی را به نوجوانان ملی پوش کشورمان اهدا کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 656

به "تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ایتالیا شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ایتالیا شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید