جدیدترین واکس خودروی تقویت شده با فناوری نانو به بازار عرضه شد خبرنگاران

به گزارش بارازعلی، اینفینیتی واکس به تازگی واکس خودرو جدیدی به بازار عرضه نموده که در آن از گرافن استفاده شده است.

جدیدترین واکس خودروی تقویت شده با فناوری نانو به بازار عرضه شد خبرنگاران

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام نمود که مشتری این شرکت، اینفینیتی واکس (Infinity Wax)، فراوریکننده عمده محصولات مراقبت از اتومبیل در اروپا، دومین محصول مراقبت از اتومبیل را که با فناوری گرافن اپلاید گرافن متریالز تقویت شده است، به بازار عرضه نموده است.

اینفینیتی واکس با استفاده از سوسپانسیون نانوپلاکت گرافن Genable® شرکت اپلاید گرافن متریالز، واکس گرافنی فراوری نموده است که نسل جدید واکس ماشین با کارایی بالا است.

اینفینیتی واکس، واکس گرافنی جدید خود را در 28 ژانویه 2021 عرضه کرد، این کار پس از موفقیت در فراوری اسپری گرافنی صورت گرفت که این اسپری در سه ماهه چهارم سال 2020 به بازار عرضه شده بود. این محصول جدید اینفینیتی واکس ویژگی های برجسته پخش کنندگی آب را دارد که نتیجه افزایش آبگریزی حاصل از اعمال واکس روی سطح است، استفاده از این واکس موجب افزایش طول عمر رنگ می گردد.

این واکس گرافنی پاک کردن آلودگی را آسان می نماید، صاحبان خودرو را قادر می سازد تا به درخشش بیشتر سطح دست یابند. این محصول جدید نتیجه یک برنامه ارزیابی و آزمایشی بین اینفینیتی واکس و اپلاید گرافن متریالز است. اینفینیتی واکس انتظار دارد که توجه چشمگیری از سوی بازار به این محصول جدید وجود داشته باشد، همان طور که استقبال خوبی از اسپری Detailing QDX در سال 2020 انجام شد.

محصول واکس گرافن به طور مستقیم به وسیله سایت www.infinitywax.com و در شبکه ای رو به رشد از فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در سراسر بریتانیا و اروپا در اختیار دارندگان خودرو واقع شده است.

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز گفت: ما افتخار می کنیم که توانسته ایم با تیم اینفینیتی واکس در زمینه فراوری یک محصول دیگر در بخش مراقبت از خودرو که دارای فناوری گرافن است، همکاری کنیم. ما خوشحالیم که شاهد راه اندازی محصول گرافنی دیگری برای مشتریان هستیم و مشتاقانه منتظریم که موفقیت این محصول را در بازار ببینیم و اینکه چگونه این به رشد درآمد هم برای اینفینیتی واکس و هم برای اپلاید گرافن متریالز یاری می نماید.

مایک سیپریانی، بنیانگذار اینفینیتی واکس، می گوید: عرضه دومین محصول مراقبت از خودرو غنی شده با گرافن در کمتر از 12 ماه، نقطه عطفی مهم برای اینفینیتی واکس بوده است. اپلاید گرافن متریالز به وسیله پشتیبانی فنی و تأمین مطمئن مواد اولیه در فرایند تحقیق و توسعه ما نقش مهمی داشته است. استفاده از سوسپانسیون Genable® در جدیدترین محصول ما، به ما این امکان را داده است که عملکرد فناوری واکس مصنوعی خود را فراتر از آنچه قبلاً امکان پذیر بود، افزایش دهیم، در عین حال به محصول این امکان را می دهد که با سهولت استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1789

به "جدیدترین واکس خودروی تقویت شده با فناوری نانو به بازار عرضه شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین واکس خودروی تقویت شده با فناوری نانو به بازار عرضه شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید