خبرنگاران توقف فعالیت آرایشگاه های زنانه البرز

به گزارش بارازعلی، کرج - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف البرز از توقف فعالیت آرایشگاه زنانه با توجه به شیوع ویروس کرونا دراین استان خبرداد.

خبرنگاران توقف فعالیت آرایشگاه های زنانه البرز

بهروز حصاری روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طبق مصوبه شورای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا مقررشد تا اطلاع ثانوی آرایشگاه های زنانه این استان تعطیل شوند.

وی گفت که هیچ آرایشگاهی اجازه فعالیت ندارد و چنانچه مواردتخلفی مشاهده شود برخورد جدی خواهد شد.

حصاری ازمردم خواست چنانچه آرایشگاه زنانه به طور مخفیانه ارائه خدمات کنند مراتب را سریعا به شماره تلفن را به شماره تلفن 02632528360اطلاع دهند.

اکنون بیش از2هزار آرایشگاه زنانه دراستان البرز فعالیت می کنند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروزتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز اظهار داشت که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 140 نفر رسیدو هشت نفر جان باختند.

و

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1056

به "خبرنگاران توقف فعالیت آرایشگاه های زنانه البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف فعالیت آرایشگاه های زنانه البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید