در نظرگرفتن 95 مدرسه برای اسکان نوروزی در کرمان

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی گفت: 95 مدرسه در شهر کرمان و 427 واحد اقامتی در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

در نظرگرفتن 95 مدرسه برای اسکان نوروزی در کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات برای تحصیل در استرالیا چه باید کرد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فریدون فعالی امشب دوشنبه 5 اسفندماه در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان اظهار کرد: سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان است و 12 کمیته نیز در زمینه های مختلف فعالیت خود را شروع نموده اند.

وی با اشاره به اینکه 23 ستاد شهرستانی نیز به ریاست فرمانداران تشکیل شده، بیان نمود: کوشش می گردد با انسجام و نظمی که ایجاد می کنیم، خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه بدهیم.

فعالی با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی توضیح داد: 95 مدرسه در شهر کرمان و 427 واحد اقامتی در سطح استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان بیان نمود: باید در محل گلزار شهداء و پردیسان قائم خدماتی ارائه بدهیم که در ایام پیک سفر، مردم بتوانند استفاده نمایند و یک کمپ در این محل می خواهیم و نباید جزیره ای کار گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه نماینده شهرداری گزارشی درباره اقدامات اجرا شده در گلزار شهدای کرمان ارائه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1029

به "در نظرگرفتن 95 مدرسه برای اسکان نوروزی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نظرگرفتن 95 مدرسه برای اسکان نوروزی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید