دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان افزایش می یابند

به گزارش بارازعلی، شهردار شهرکرد گفت: سیاست شهرداری حذف سرعت گیر و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است.

دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان افزایش می یابند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد با اشاره به نحوه کارکرد چراغ های هدایت و رانندگی در سطح شهر گفت: در راستای ساماندهی عبور و مرور خودرو ها و به منظور ایمن سازی راستا ها و جلوگیری از بروز حوادث با همکاری پلیس راهور، چراغ های هدایت و رانندگی در شب ها و روز های تعطیل به صورت چشمک زن تنظیم شدند.

او با اشاره به اینکه نصب سرعت گیر در شهر دغدغه شهرداری نیست، اضافه نمود: با توجه به اینکه بعضی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری رانندگی می نمایند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به خطر می اندازند، ناچار به احداث سرعتکاه و نصب سرعت گیر پلاستیکی در بعضی از معابر شده ایم.

بیشتر بخوانید

جاپلقی افزود: سیاست و نگاه تازه حاکم در شهرداری شهرکرد حذف سرعت گیر ها در سطح شهر برای ارتقای زیبایی و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است که این امر نیازمند یاری و توجه شهروندان به قوانین هدایت و رانندگی است.

او با بیان اینکه حذف سرعت گیر ها می تواند باعث کاهش مسائل شهروندان در عبور و مرور گردد، ادامه داد: مردم از حذف سرعت گیر های غیراصولی و نامناسب راضی هستند و این مهم زمانی محقق می گردد که حقوق و فرهنگ شهروندی در شهرمان حاکم گردد، که بی شک همراهی و همکاری شهروندان عزیز در این امر نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2094

به "دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان افزایش می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان افزایش می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید