زمان برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان تغییر کرد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، حمید بادامی نجات ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان از برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در 31 مرداد ماه جاری خبرداد و گفت: پیش از این مقرر بود اختتامیه این جشنواره سوم شهریور به مناسبت هفته همدان برگزار شود اما به دلیل تداخل برنامه های مختلف در این روز و حضور وزیر بهداشت و درمان در استان زمان برگزاری جشنواره به روز چهارشنبه 31 مرداد مصادف با عید سعید قربان تغییر کرد.

زمان برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان تغییر کرد

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره شهروندان برگزیده افزود: این جشنواره بخش های جانبی نیز دارد که از جمله آنها مسابقه عکاسی است که آثار شرکت کنندگان در دو بخش حرفه ای و مبتدی توسط داوران انتخاب می شود.

بادامی نجات با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده تا حد ممکن با صرفه جویی درهزینه ها مدنظر بوده است، عنوان کرد: بخشی از هزینه های جشنواره توسط اسپانسر های برنامه تامین می شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم جشنی در روز پنج شنبه 4 مردادماه در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این مراسم شهروندان برگزیده نیز معرفی می شوند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: در راستای سندسازی برنامه های جشنواره اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر همدان نیز گفت: جشنواره شهروندان برگزیده تابلویی از عملکرد شورا و مجموعه شهرداری در دوره پنجم است.

ابراهیم مولوی افزود: برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده طی سال جاری اقدام ارزشمندی است چراکه حدود 12 سال برگزار نشد.

وی بابیان اینکه برگزاری این جشنواره باید به خوبی و در شأن همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، مدیریت شهری و شهروندان همدان بوده و برنامه ای ماندگار باشد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی؛ برگزاری جشنواره باید ضمن رعایت اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از ریخت و پاش های مالی با آبرو اجرا شود.

ابراهیم مولوی تاکید کرد: انتخاب شهروندان برگزیده باید به گونه ای باشد که این افراد الگویی برای سایر شهروندان باشند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه پیشنهاد راه اندازی تور ایرانگردی برای برگزیده گان جشنواره را داد و گفت: این افراد می توانند با برنامه منظم در شهرهای مختلف حضور یافته و فرهنگ همدان را معرفی کنند.

اکبر کاووسی امید اضافه کرد: تور ایرانگردی برای برگزیده گان جشنواره بر رویداد همدان 2018 هم تاثیر گذار است.

سید مسعود عسگریان رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز با تاکید بر جلوگیری از رانت خواری افزود: ضورابط و قوانین برای عموم شهروندان یکسان است و نباید با ایجاد ویژه خواری برای اشخاص در مجموعه مدیریت شهری، اسباب و زمینه نارضایتی را در شهروندان بوجود آورد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 31

به "زمان برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید