سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن را اواخر 2021 رونمایی می نماید

به گزارش بارازعلی، با توجه به گزارشات جدید منتشر شده، به نظر می رسد سامسونگ میخواهد در سال میلادی جاری حداقل دو رویداد آنپکد دیگر برگزار نموده و طی آن از گوشی های تاشو جدید و همچنین گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن را اواخر 2021 رونمایی می نماید

سامسونگ در سال گذشته از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کرد که برخلاف پرچم داران سری S20، حسابی در بازار خوش درخشید، خصوصا مدل مجهز به اسنپدراگون 865 که با قیمت بسیار مناسبی هم راهی بازار شده بود. از نسل 10 هم سامسونگ دو گوشی مقرون به صرفه گلکسی S10 لایت و نوت 10 لایت را راهی بازار نموده بود تا بدین ترتیب نتیجه بگیریم شرکت میخواهد این سیاست را یعنی عرضه پرچم دارهای مقرون به صرفه ادامه دهد.

طبق گزارشات جدید، ظاهرا این اتفاق امسال هم رخ خواهد داد و نسخه ارزان قیمت پرچم داران سری گلکسی S21 تحت عنوان S21 فن ادیشن در سه ماه سوم 2021 و در ماه آگوست رونمایی می شود. البته به نظر می رسد مثل سال گذشته خبری از نوت 21 فن ادیشن نباشد؛ خصوصا اینکه مدیرعامل شرکت اخیرا اعلام نموده به دلیل کمبود تراشه، امسال از ساخت گوشی های سری نوت صرف نظر خواهد نمود. هرچند خبر خوب این بود که پرچم داران سری نوت باز هم فراوری خواهند شد منتها این اتفاق در سال 2022 رخ می دهد.

سامسونگ به تازگی از گوشی های گلکسی A52 در دو مدل 4G و 5G و گلکسی A72 در یک مدل 4G رونمایی کرد. طبق گفته های ایوان بلس، از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، نقشه راه سامسونگ این است که در نیمه سوم باز هم یک رویداد دیگر برگزار کند و در آن از گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. خبری از رویداد بعدی نشد اما اگر قرار باشد شاهد رونمایی از گوشی های تاشوی شرکت باشیم باید در سه ماه چهارم این اتفاق رخ دهد. یعنی سامسونگ رویداد آنپکد دوم را به گوشی های تاشو شامل گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 2 و ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS (یا محصولات دیگر) اختصاص دهد. گفته می شود در همان حوالی از گوشی های جدید سری M هم رونمایی می شود اما خب خبری از گلکسی نوت ها نخواهد بود.

  • 14 نکته و ترفند حرفه ای برای سری گلکسی S21

نکته جالب اما اینجاست که وب سایت SamMobile معتقد است این اتفاق دقیقا برعکس رخ خواهد داد. یعنی در سه ماه سوم امسال از گوشی های تاشو جدید شرکت رونمایی خواهد شد و رویدادی که در سه ماه چهارم برگزار می شود، به گلکسی S21 فن ادیشن اختصاص خواهد داشت. هنوز در این رابطه نمی توانیم با قطعیت نظر بدهیم بنابراین باید منتظر بمانیم ببینیم گفته های کدام منبع درست از آب درخواهد آمد.

اما صرف نظر از گوشی های تاشو که قطعا جذابیت زیاد اما قیمت نجومی خواهند داشت، بی صبرانه منتظر گلکسی S21 فن ادیشن هستیم. متاسفانه مدل مجهز به اگزینوس 990 این محصول که در بازارهای جهانی به فروش می رود اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند که دلیل عمده آن هم به ضعف اگزینوس 990 برمی شود. به همین خاطر منتظریم ببینیم گلکسی S21 فن ادیشن که احتمالا به اگزینوس 2100 مجهز می شود، چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. جالب اینجاست گلکسی S21 در مدل پایه خود 700 دلار قیمت گذاری شد. اینکه سامسونگ مدل فن ادیشن را با چه قیمتی راهی بازار می نماید موضوعی است که باید منتظر ماند تا تعیین شود.

البته دلیل اصلی اینکه رونمایی از این گوشی به سه ماه سوم (یا چهارم) امسال موکول شده شاید به همین خاطر باشد که سامسونگ نمی خواهد این گوشی اختلالی در فروش پرچم داران کنونی بوجود بیاورد. تا آن موقع، پرچم دارهای جدید فرصت کافی برای فروش خواهند داشت، سپس با ورود S21 فن ادیشن با یک قیمت غافلگیرکننده، توجه بسیاری از کاربران به این گوشی جلب می شود و چند ماه بعد، سامسونگ از پرچم داران سری S22 رونمایی می نماید. بنابراین می توان انتظار داشت قیمت مناسبی برای گوشی مورد انتظار شرکت در نظر گرفته شود.

سامسونگ همچنین قرار است از گوشی های 5G جدیدی رونمایی کند که در محدوده قیمتی بسیار پایینی قرار می گیرند. برای مثال گلکسی A22 5G که می تواند حتی با قیمت 200 دلار هم راهی بازار شود چرا که A32 5G با قیمتی کمتر از 300 یورو وارد بازار شد. سامسونگ احتمالا در ماه جولای از گوشی میان رده خود رونمایی می نماید (اوایل تابستان) یا اگر هم این اتفاق رخ ندهد، قطعا تا آن موقع خبرهای بیشتری پیرامون این گوشی و مدل های مختلف منتشر خواهد شد.

علاوه بر این ها، قرار است از گلکسی تب S7 لایت هم در ماه ژوئن امسال (اواخر بهار و اوایل تابستان 1400) رونمایی شود که پیش تر هم خبری در این رابطه منتشر شده بود. تب S7 لایت مدل ارزان قیمت تر تبلت های سری گلکسی تب S7 سامسونگ خواهد بود که گفته می شود به نمایشگر بسیار عظیم 12.4 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 750 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود. ظاهرا این تبلت هم درست مانند تب S6 لایت و تب S5e، حوالی تابستان رونمایی و راهی بازار می شود. اگرچه به نظر می رسد تب S7 لایت در دو مدل 4G و 5G راهی بازار شود اما این امکان هم وجود دارد که سامسونگ مدل 5G آن را در بازارهای خاصی عرضه کند.

همانطور که گفته شد، فعلا دو منبع موثق در اختیار داریم که به دو تاریخ متفاوت برای عرضه گوشی های تاشو و گلکسی S21 فن ادیشن اشاره داشته اند. انتظار داریم برنامه دقیق سامسونگ طی هفته های جاری تعیین شود چون خبرهایی که پیرامون این گوشی ها منتشر می شود به خودی خود از زمان رونمایی آن ها نیز اطلاعاتی در اختیارمان قرار می دهد.

  • گلکسی Z Fold 3 احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی می نماید

منبع: PhoneArena ,GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1760

به "سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن را اواخر 2021 رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن را اواخر 2021 رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید