فرماندار زرندیه: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها نیست

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها برای اجرای طرح های آموزشی نیست.

فرماندار زرندیه: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

هادی فدایی در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان که همزمان با هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش برگزار گردید، اظهار کرد: علیرغم ظرفیت ها و افزایش جمعیت در شهرستان زرندیه، در بعضی از نقاط فضای آموزشی مناسبی وجود ندارد و بعضی از آنها فرسوده شده و باید فضایی جدیدی برای تحصیل دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی ایجاد گردد.

وی با تاکید بر محدودیت منابع اقتصادی دولتی اضافه نمود: همیاری مسئولین و مجمع خیرین و استفاده از ظرفیت های شهرستان زرندیه و جذب خیرین می تواند در ارائه خدمات بهتر به مجموعه های آموزشی موثر باشد.

فرماندار شهرستان زرندیه با اشاره به اعتبارات شهرستان زرندیه ادامه داد: اعتبارات ابلاغی شهرستان با محدودیت روبرو بوده و نمی تواند تمامی نیازها و پروژه های اجرایی در شهرستان زرندیه را تامین کند. زرندیه نیازمند فعالیت و پیشرفت روز افزون است و با وفاق و همدلی می توان نیازها و چالش های موجود در این شهرستان را با استفاده از ظرفیت های خیرین در ابعاد مختلف برطرف کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرندیه با تاکید بر جذب خیرین در سطح شهرستان گفت: در مسائل آموزشی و ارتقای فضای آموزشی در شهرستان نیازمند حمایت و کوشش های مجمع خیرین مدرسه ساز هستیم که به عنوان یک ظرفیت عظیم و توانمند بتواند بعضی از مسائل و موانع را برطرف کند.

وی در ادامه رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت منطبق بر سبک زندگی اسلامی دانست و اضافه نمود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شوند از و ظایف آموزش و پرورش است.

فدایی همچنین با گرامیداشت هفته شورای دانش آموزی و با تاکید بر کوشش شورای آموزش و پرورش جهت برطرف مسائل بخش تعلیم و تربیت این شهرستان گفت: باید در قالب مصوبات این شورا تصمیم گیری های عملی و موثر در راستای توسعه کمی و کیفی آموزشی در این شهرستان انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 921

به "فرماندار زرندیه: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار زرندیه: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید