فن دایک: نباید من را با مسی مقایسه کنید

به گزارش بارازعلی، مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول می گوید نباید مردم او را با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه نمایند.

فن دایک: نباید من را با مسی مقایسه کنید

به گزارش خبرنگاران، فیرجیل فن دایک شب گذشته (دوشنبه) در مراسم معرفی بهترین های فیفا در سال 2019 که در شهر میلان برگزار گردید، حضور داشت و در نهایت رقابت برای کسب جایزه THE BEST فیفا را به لیونل مسی آرژانتینی واگذار کرد، اما بالاتر از کریستیانو رونالدو در رده دوم ایستاد. وی در این باره گفت: افرادی که رأی داده اند، تصمیم گیرنده بوده اند و باید رأی آنها را پذیرفت.

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول معتقد است نباید او را با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که فصل گذشته 51 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند، مقایسه کرد. او در این خصوص گفت: به عنوان بازیکن نباید من را با لیونل مسی مقایسه کنید چون ما بازیکنان کاملاً متفاوتی نسبت به هم هستیم. از اینکه اینجا هستم، احساس غرور می کنم.

فن دایک که نامش در تیم منتخب فیفا- فیف پرو هم نهاده شد، در پاسخ به این پرسش که آیا بابت عدم کسب این عنوان ناراحت نشدید؟، اعلام کرد: نمی توانم ناراحت باشم. از اینکه اینجا هستم و پس از یک سال سختکوشی و کار خوب نامم در تیم منتخب نهاده شد، خوشحالم. متأسفانه پیروز به کسب جایزه THE BEST نشدم، اما ناامید و ناراحت نیستم.

این مدافع هلندی فصل گذشته با لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و اخیراً هم با این تیم فاتح سوپرجام اروپا شد. فن دایک همچنین پیروز شد عنوان مرد سال اروپا در سال 2019 را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 568

به "فن دایک: نباید من را با مسی مقایسه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: نباید من را با مسی مقایسه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید