قرائت: روئینگ بیشتر از گوانجو مدال می گیرید

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به اینچئون، علی قرائت در مورد عملکرد تیم ملی روئینگ ایران در بازی های آسیایی اینچئون، ضمن باین مطلب فوق گفت: ملی پوشان در مسابقات امروز خیلی خوب کار کردند و بهتر از قبل بودند. ملی پوشان نشان دادند هر چه که بگذردف بهتر هم می شوند. همین موضوع باعث شده تا به مدال آوری بیشتر نسبت به بازی های آسیایی دوره قبل امیدوار شویم.

قرائت: روئینگ بیشتر از گوانجو مدال می گیرید

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

وی ادامه داد: ما از بچه ها خواستیم تنها به فینال برسند و قدرتشان را در آنجا نشان دهند. توانایی آنها بیشتر از آن چیزی است که می بینید و شک نداشته باشید که بیشتر از گوانجو مدال خواهیم گرفت.

قرائت در انتها گفت: کوشش همه آنها این است که مدال هایشان را ارتقا دهند. حبیبیان شانس زیادی برای کسب مدال دارد. حتی نیم نگاهی هم به مدال آوری تیم چهارنفره دختران و پسران داریم. خیلی امیدواریم ملی پوشان ایران جواب ماه ها زحمات و تمرین کردن ما را در اردوها بدهند.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می نماید. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 430

به "قرائت: روئینگ بیشتر از گوانجو مدال می گیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرائت: روئینگ بیشتر از گوانجو مدال می گیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید