مجوز شرکت های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان

به گزارش بارازعلی، دو شرکت توئیتر و اسکوئر که توسط یک میلیاردر آمریکایی اداره می شوند اعلام کردند که کارمندان آن ها می توانند حتی پس از سرانجام یافتن بحران کرونا و بازگشایی دفاتر آن ها به دور کاری خود و فعالیت از خانه ادامه دهند.

مجوز شرکت های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جک دورسی، از مقامات دو شرکت اسکوئر و توئیتر اعلام کرده است که بیشتر کارمندان این دو شرکت می توانند حتی پس از سرانجام یافتن بحران کرونا و باز شدن دفاتر آن ها به دورکاری و فعالیت از خانه ادامه دهند.

به گزارش رویترز، شیوع ویروس کرونا که حالا تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان از مرز 4.75 میلیون نفر گذشته، باعث شده تا کشور ها قوانین سخت گیرانه ای را برای حضور مردم در اجتماع اعمال کرده و در نتیجه روش های کار کردن و فعالیت های شغلی تغییر پیدا کنند.

در حال حاضر شاهد تبدیل شدن دورکاری و یا فعالیت از خانه به عنوان یکی از روش های اشتغال هستیم.

سخنگوی شرکت اسکوئر طی بیانیه ای گفت: ما خواستار آن هستیم که کارمندان ما بتوانند در هر جایی که فکر می کنند بیشترین خلاقیت و بهره وری را دارند، کار کنند.

شرکت های بزرگ دیگری نظیر فیس بوک و گوگل هم به کارمندان خود اجازه دادند تا سرانجام سال جاری دور کاری کرده و از خانه به فعالیت های خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1252

به "مجوز شرکت های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز شرکت های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید