مسابقات ووشو جام پارس ـ گرگان، سرمربی تیم ملی تالو: تیم های ویتنام و هندوستان با قدرت در مسابقات حاضر شدند

به گزارش بارازعلی، سرمربی تیم ملی ووشو در بخش تالو گفت: تیم های مانند ویتنام و هندوستان در این تورنمت بسیار خوب ظاهر شدند و در بخش تالو 3 فرم اجرا کردیم و پیروز شدیم 3 طلا و یک نقره بگیریم.

مسابقات ووشو جام پارس ـ گرگان، سرمربی تیم ملی تالو: تیم های ویتنام و هندوستان با قدرت در مسابقات حاضر شدند

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، فرشاد عربی ظهر امروز در حاشیه مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در جمع خبرنگاران گفت: جام پارس یکی از معتبرترین تورنمت های بین المللی در ورزش ووشو است و سال جاری به میزبانی گرگان بسیار عالی در حال برگزاری است.

وی توضیح داد: تیم های مانند ویتنام و هندوستان در این تورنمت بسیار خوب ظاهر شدند و بخش تالو 3 فرم اجرا کردیم و پیروز شدیم 3 طلا و یک نقره بگیریم.

سرمربی تیم ملی ووشو در بخش تالو گفت: ووشو کاران ایرانی با اختلاف زیادی با کشورهای های دیگر در این تورنمت تواستند مسابقه طلا را کسب نمایند و امیدواریم این کسب مقام ها پله ای برای پیروزیت در رده های دیگر باشد.

عربی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور تالو مردان را نداریم و جوانان ما هستند که در 17 تیر در مسابقات برزیل شرکت می نمایند.

سرمربی تیم ملی ووشو در بخش تالو تاکید نمود: در این مسابقات در بخش تالو تیم ویتنام، هندوستان و افغانستان بودند که شرکت کردند و رقابت به نسبت خوب بود و با توجه به اینکه سال برگزاری بازی های آسیایی است، بعضی کشورها حضور داشتند.

وی گفت: سال جاری با توجه به بازی های آسیایی جاکارتا استقبال از مسابقات بین المللی ووشو جام پارس کمتر بود و اندونزی، هنگ کنگ و چین که در تالو قوی بودند در این تورنمت حضور نداشتند.

عربی گفت: در بخش تالو در بخش نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری خوبی داشتیم و نائب قهرمان بازی های جهانی شدیم و این ورزشکاران می توانند سرمایه های خوبی برای تیم ملی ما باشند. تیم ملی بزرگسالان ما در آینده مانند نوجوانان و جوانان در بخش تالو پیروز خواهند بود.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 465

به "مسابقات ووشو جام پارس ـ گرگان، سرمربی تیم ملی تالو: تیم های ویتنام و هندوستان با قدرت در مسابقات حاضر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ووشو جام پارس ـ گرگان، سرمربی تیم ملی تالو: تیم های ویتنام و هندوستان با قدرت در مسابقات حاضر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید