هشدار به تبلیغات غیر مجاز دارو، کدام سایت ها مجاز به تبلیغات هستند؟

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران : سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم معرفی داروها در نشریات و پایگاه های تخصصی، گفت: تبلیغات داروها در سایر نشریات و رسانه های غیر تخصصی حتی در صورت ادعای توزیع اختصاصی برای جامعه پزشکی مجاز نیست.

هشدار به تبلیغات غیر مجاز دارو، کدام سایت ها مجاز به تبلیغات هستند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا: کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود نوشته است: معرفی فرآورده های دارویی اعم از داروهای شیمیایی، گیاهی یا سنتی صرفا در نشریات و پایگاه های تخصصی مجاز است. هر فرآورده ای که در مجوز صادره آنها کاربرد دارویی ذکر شده مشمول این موضوع خواهد بود.

وی در ادامه تاکید نموده است: تبلیغات داروها در پوشش معرفی در خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها، مجلات و سایر نشریات و رسانه های اجتماعی، سیاسی و مالی حتی در صورت ادعای توزیع اختصاصی برای جامعه پزشکی مجاز نیست.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین نوشته است: این موضوع در قوانین، مقررات و آیین نامه های حوزه دارو در خصوص این موارد با جزئیات، اشاره شده است. بیان یافته های جدید علمی در خصوص داروها از رسانه های گروهی عمومی بدون ذکر نام اختصاصی دارو یا موسسه و شرکت فراوری کننده و توزیع کننده البته پس از تایید بلامانع است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1503

به "هشدار به تبلیغات غیر مجاز دارو، کدام سایت ها مجاز به تبلیغات هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به تبلیغات غیر مجاز دارو، کدام سایت ها مجاز به تبلیغات هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید