پروازهای کشور با محدودیت انجام می گردد

به گزارش بارازعلی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری و فوری پروازها با توجه به احتیاج مراکز استانها برقرار و در مسیرهای غیر ضرور متناسب با درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط با محدودیت های لازم اعمال می گردد.

پروازهای کشور با محدودیت انجام می گردد

مرتضی دهقان اظهارداشت: با توجه به توصیه های اجرا شده مبنی بر کاهش سفرها و اعمال محدودیت در ترددها به منظور توقف چرخه انتشار ویروس کرونا و کاهش بیماری های ناشی از آن، به اطلاع مسافران بخش هوایی می رساند از انجام سفرهای غیر ضرور خودداری و مسافرت های خود را به حداقل کاهش دهند.

وی اضافه نمود: به منظور کاهش شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال آن به سایرین، در فرودگاهها، تست های غربالگری انجام و از ادامه سفر مسافران مشکوک به بیماری ممانعت بعمل می آید.

دهقان توصیه کرد در حین سفر و حضور در فرودگاه و هواپیما از ماسک استفاده گردد و رعایت توصیه های بهداشتی بعمل آید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرودگاهها و شرکت های هواپیمایی ملزم به انجام توصیه های بهداشتی در ضد عفونی اماکن عمومی از جمله ترمینالها و هواپیماها هستند و بر اساس مقررات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه انجام پرواز علاوه بر جابجائی مسافران نقش پشتیبانی در تامین اقلام ضروری و فوری نیز داراست لذا با توجه به احتیاج مراکز استانها پروازها برقرار بوده و در مسیرهای غیر ضرور با توجه به درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط محدودیت های لازم اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1111

به "پروازهای کشور با محدودیت انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای کشور با محدودیت انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید