پیغام های احساسی کاسیاس و راموس برای بوفون پس از ناکامی ایتالیا

به گزارش بارازعلی، پس از ناکامی ایتالیا برای صعود به جام جهانی 2018، سنگربان سابق و کاپیتان تیم ملی اسپانیا با همتای ایتالیایی اش در آتزوری ابراز همدردی کردند.

پیغام های احساسی کاسیاس و راموس برای بوفون پس از ناکامی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، ایکر کاسیاس با ابراز تأسف از ناکامی تاریخی تیم ملی ایتالیا برای صعود به جام جهانی - اتفاقی که برای اولین بار در 60 سال اخیر رخ داد - برای جان لوئیجی بوفون، سنگربان آتزوری که پس از انتها بازی تیمش مقابل سوئد با چشمانی اشکبار مقابل دوربین ها حاضر شد، پیامی احساسی فرستاد.

دروازه بان پورتو در صفحه توئیترش با اشاره به واکنش احساسی بوفون در مصاحبه اش پس از ناکامی آتزوری نوشت: دوست نداشتم تو را در این حالت ببینم! می خواستم تو را همان طور که تا الان بودی ببینم، همان طور که در بیشتر روزهای دوران بازیگری ات برای خیلی ها بودی: یک اسطوره. شناختنت برای من افتخار و چند باری که مقابلت بازی کردم برایم غرور آمیز بود. تو هنوز هم باید ما را در فوتبال مسرور کنی، دوست من!

کاسیاس تنها اسپانیایی نبود که از نرسیدن بوفون و هم تیمی هایش به جام جهانی ابراز تأسف کرد. سرخیو راموس کاپیتان ماتادورها هم در توئیتر خود نوشت: قوی باش دوست من. تو خیلی بزرگی!

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 974

به "پیغام های احساسی کاسیاس و راموس برای بوفون پس از ناکامی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام های احساسی کاسیاس و راموس برای بوفون پس از ناکامی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید