پیگیر به نتیجه رساندن پتروشیمی گلستان هستیم

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، سیدمناف هاشمی ظهر چهارشنبه در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان عقب ماندگی های بسیاری دارد و در شاخص های توسعه نسبت به استان های همجوار خود بسیار عقب است.

پیگیر به نتیجه رساندن پتروشیمی گلستان هستیم

وی با اشاره به این که دنبال تخریب کسی نیستیم، افزود: گلستان احتیاجمند کوشش مضاعف است تا به تحول و جهش برسد و در اثرگذاری تغییر ایجاد کند.

استاندار گلستان با بیان این که گلستان به رشد پنج تا هفت درصدی برای توسعه احتیاج ندارد، ادامه داد: در بسیاری از بخش ها به رشد 70 تا 100 درصدی احتیاج داریم تا بتوانیم به توسعه دست یابیم.

وی افزود: این که بگوییم گلستان در مسیر توسعه قرار گرفته به حرف نیست بلکه در عمل باید به سمت توسعه گام برداریم.

برای مردم و سرمایه گذاران مانع تراشی نکنیم

هاشمی با تاکید بر این که نباید برای مردم و سرمایه گذاران مانع تراشی کنیم و چوب لای چرخ آن ها بگذاریم، توضیح داد: باید کوشش کنیم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در گلستان را به دو تا سه هزار میلیارد تومان برسانیم تا بتوانم عقب مامدگی های گذشته را جبران کنیم.

وی به موضوع پتروشیمی گلستان هم اشاره و اعلام کرد: اگر در 12 سال گذشته پیگیری می کردیم تا به حال این پروژه به نتیجه رسیده بود.

استاندار گلستان با تاکید بر این که باید با مردم صادق باشیم، گفت: اگر عرضه و توان انجام کاری را نداریم و حتی با شکست روبرو شدیم صادقانه به مردم بگوییم بیایند پولشان را پس بگیرند.

وی با اشاره به این که از وزیر محترم کشور خواستیم که به موضوع پتروشیمی گلستان ورود کند، افزود: در سه تا چهار ماه گذشته پیگیریهای زیادی برای حل مشکل پتروشیمی انجام گردیده و این کوشش تا به نتیجه رسیدن این پروژه ادامه می یابد.

وی همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: تا می توانید به نیروهای خود اعتماد و تفویض اختیار کنید و آموزش مدیران و کارکنان را سرلوحه برنامه ها قرار دهید.

استاندار گلستان تاکید نمود: کشور در شرایط خطیری واقع شده است و همه باید کوشش کنیم تا بهره وری و هم افزایی افزایش یابد.

هاشمی با بیان این که سلامت اداری باید از مدیران دستگاه های اجرایی شروع گردد، اعلام نمود: با چکش و ابزار بگیر و ببند نمی توانیم سلامت اداری ایجاد کنیم؛ اگر مدیران از خودشان شروع نمایند و خود متعهد شوند در هیچ دستگاهی شاهد رانت و فساد نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 117

به "پیگیر به نتیجه رساندن پتروشیمی گلستان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر به نتیجه رساندن پتروشیمی گلستان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید