چرا مهاجرت از ویندوز 7 به ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران سخت است؟

به گزارش بارازعلی، این روزها بسیاری از کاربران ویندوز 7 در فکر مهاجرت به ویندوز 10 هستند اما تعداد افرادی که این فکر را عملی نموده اند بسیار پایین تر از حد انتظار است. درواقع با وجود این که مایکروسافت اعلام نمود دیگر خبری از به روزرسانی ویندوز 7 نخواهد بود هنوز هم تعداد کاربران ویندوز 7 کم نیست.

چرا مهاجرت از ویندوز 7 به ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران سخت است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود گذشت شش ماه از آخرین اعلان توقف به روزرسانی ویندوز 7 برای کاربران، هنوز تعداد زیادی از کاربران به این سیستم عامل وابسته اند. بر اساس یک نظرسنجی که به وسیله شرکت فناوری اطلاعات Kollective روی بیش از 200 شرکت بزرگ وابسته به ویندوز در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا صورت گرفته ، تنها یکی از پنج شرکت بزرگ به ویندوز 10 مهاجرت نموده اند.

اگرچه نرخ مهاجرت ها نسبت به سال گذشته رشد داشته اما هنوز بسیار کمتر از حد انتظار است. بر اساس تحقیقاتی دیگر معین شده که ویندوز 10 اکنون 66 درصد از کامپیوترهای شخصی را احاطه نموده است اما ویندوز 7 هنوز هم سهمی 29 درصدی بر کامپیوترهای خانگی دارد. به نظر می رسد کامپیوترهای خانگی سریع تر از اداره های بزرگ به روز شده اند شاید به این دلیل باشد که مراکز بزرگ مثل بیمارستان ها نگران داده های خود هستند و می ترسند با به روزرسانی مسئله ای پیدا نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2402

به "چرا مهاجرت از ویندوز 7 به ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران سخت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مهاجرت از ویندوز 7 به ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران سخت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید