1341 تعاونی در استان همدان فعال است

به گزارش بارازعلی، احمد توصیفیان در حاشیه بازدید از تعاونی های نهاوند در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استان همدان در مجموع دارای یک هزار و 341 تعاونی فعال است که 105 تعاونی مربوط به شهرستان نهاوند است.

1341 تعاونی در استان همدان فعال است

وی هدف از سفر به نهاوند را بازدید از تعاونی های برتر و مشکل دار این شهرستان بیان کرد و گفت: در شهرستان نهاوند در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان سهم اعتبارات روستایی این استان در بحث اشتغال را 261 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: سهم شهرستان نهاوند از این میزان 34 میلیارد و 400 میلیون تومان است که تاکنون 20 میلیارد آن با سود 6 درصد جذب گردیده است.

وی سهم تسهیلات مشاغل خانگی را 2 میلیارد و 580 میلیون تومان عنوان و افزود: در استان همدان مجموع اعتبارات اشتغال در امسال 130 میلیارد و 600 میلیون تومان است که فاز اول آن اختصاص پیداکرده است.

توصیفیان با اشاره به اینکه از این میزان تاکنون 104 میلیاردتومان پرداخت گردیده است، گفت: سهم پرداختی نهاوند از این میزان 25 درصد اعتبارات است.

وی با اشاره به رتبه اول شهرستان نهاوند در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی گفت: در شهرستان نهاوند یک وحدت رویه و عزم جدی برای جذب و پرداخت این تسهیلات انجام شده که نیازمند حمایت و همراهی همه مسئولان دستگاه ها و بانک ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به در دسترس بودن سامانه کارا، گفت: سامانه در دسترس است و هیچ گونه مسئله ای ندارد اما در برخی رسته ها دارای محدودیت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 114

به "1341 تعاونی در استان همدان فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1341 تعاونی در استان همدان فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید