فولاد از یک خودی ضربه خورد، اولین پیروزی دایی برابر فولاد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران امشب تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم سایپا به خاتمه رسید.

فولاد از یک خودی ضربه خورد، اولین پیروزی دایی برابر فولاد

* گل های این بازی را لوسیانو پریرا (88) برای فولاد خوزستان و علی دشتی (9) و عبدالله ناصری (90) برای سایپا به ثمر رساندند.

* این بازی را سیدمهدی سیدعلی با کمک فرهاد مروجی و فرهاد فرهادپور سوت زد و در آن به حسن بیت سعید (فولاد) و ساموئل سارفو، مشخص عباسیان و امید خالدی (سایپا) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: احسان مرادیان، رضا میرزایی، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، سینا مریدی، سروش رفیعی (84- هیثم هاشمی زاده)، حسن بیت سعید، صابر حردانی (58- وینیسیوس سوارز)، مهدی زبیدی (73- مجتبی نجاریان) و لوسیانو پریرا بازی کرد.

* سایپای تهران نیز در این بازی با ترکیب: محمداکبر منادی، عبدالله ناصری، رضا اسدی، رضا علیاری، امید خالدی، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری (61- محمدصادق بارانی)، آرش رضاوند، علی دشتی، مشخص عباسیان (80- مهدی ترابی) و آرمان رمضانی در برابر حریف صف آرایی کرد.

*عبدالله ناصری بازیکن سایپا و ستاره این میدان که پاس گل اول تیمش را داد و گل پیروزی بخش سایپا را به ثمر رساند یکی از محصولات آکادمی فولاد خوزستان به شمار می رود که این فصل بعد از سال ها بازی برای فولاد به سایپا پیوست تا فولاد خوزستان از یک بازیکن خودی ضربه بخورد.

* سایپا تهران با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و تیم فولاد خوزستان با تحمل اولین باخت خانگی با 8 امتیاز به رده نهم سقوط کرد.

* استقبال زیادی از این مسابقه صورت نگرفت و کمتر از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

* رحیم زهیوی مهاجم خوزستانی تیم سایپا تهران پیش از این مسابقه با تیمش فسخ قرارداد نموده بود و در فهرست تیم سایپا قرار نداشت.

* عبدالله کرمی از فولاد به دلیل مصدومیت غایب بود. امین حاج محمدی و محمد سلطانی هم بازیکنان مصدوم و غایب سایپا به شمار می رفتند.

* داور مسابقه با توجه به گرمای هوای اهواز وقفه خنک کردن بازیکنان را در این بازی به اجرا گذاشت.

* مهدی ترابی مهاجم ملی پوش تیم سایپا تهران در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه 80 به زمین رفت.

* حسن بیت سعید در دقیقه 55 درون محوطه جریمه سایپا به زمین افتاد و داور میدان این مهاجم با به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد.

* بلندگوی ورزشگاه غدیر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 450 نفر بیان کرد. این در حالی بود که به نظر می رسید حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند.

* هواداران تیم فولاد خوزستان بعد از انتها مسابقه یک صدا علیه سیروس پورموسوی شعار دادند و خواهان برکناری این مربی شدند.

* این پیروزی باعث شد تا علی دایی برای اولین بار در ورزشگاه غدیر اهواز موفق به مغلوب کردن سرخ پوشان اهوازی گردد. دایی پیش از این در سال های مختلف به عنوان سرمربی تیم های پرسپولیس، صبای قم، نفت تهران و سایپا در ورزشگاه غدیر اهواز متحمل شکست یا تساوی گردیده بود اما امشب برای اولین بار توانست در این ورزشگاه طعم پیروزی برابر فولاد را تجربه کند و به همین دلیل در انتها بازی بسیار شادمان بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 111

به "فولاد از یک خودی ضربه خورد، اولین پیروزی دایی برابر فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد از یک خودی ضربه خورد، اولین پیروزی دایی برابر فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید