انتشار هفت کتاب جدید از سوی انتشارات کتابخانه ملی

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، فهرست نسخه های خطی کتابخانه سیدمحمدحسین خبره فرشچی (در کتابخانه ملی) به تلاش علی صادق زاده وایقان، استانداردهای کتابخانه های دیجیتالی (جلد اول) تالیف میترا صمیعی، مکتب هنری شیراز در نسخ خطی ایران تالیف حبیب الله عظیمی، چهار جلد از مجموعه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر شامل حکمت و سیاست، فرماندهی و نافرمانی، آیندگان و روندگان و اقتصاد و امنیت به تلاش حسین دهباشی، عناوین این هفت کتاب هستند.

انتشار هفت کتاب جدید از سوی انتشارات کتابخانه ملی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

همچنین فصلنامه کتاب شماره 99 و فصلنامه گنجینه اسناد شماره 95 دو نشریه ای هستند که در آذر ماه سال 93 توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی به چاپ رسیده اند. علاقه مندان برای تهیه این آثار می توانند به وسیله پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی به آدرس nlai.ir با اداره انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی تماس بگیرند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی در راستای اهداف و وظایف خود و به منظور احیای آثار مکتوب و غیر مکتوب، انتشار آثار علمی و آموزشی پژوهشگران در حوزه کتاب و کتابداری، اسناد و آرشیو و اطلاع رسانی را یکی از فعالیت های اصلی خود می داند و براین اساس تا به امروز عناوین متعددی کتاب و نشریه منتشر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1062

به "انتشار هفت کتاب جدید از سوی انتشارات کتابخانه ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار هفت کتاب جدید از سوی انتشارات کتابخانه ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید