ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس

به گزارش بارازعلی، برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان زنجبیلی و ... با تم کریسمس تزیین کنید.

ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس

سرویس آشپزی - جشن کریسمس یا شب سال نو میلادی یکی از بزرگ ترین جشن ها در سرتاسر دنیاست. مردم به روش های مختلف خود را برای این جشن بزرگ و زیبا و وارد شدن به سال نو آماده می کنند. یکی از کارهایی که معمولا در این ایام انجام می شود تزیین خانه و محل برگزاری جشن کریسمس با المان های کریسمسی و زمستانی و همچنین تهیه و پخت انواع کیک و دسرهای مخصوص کریسمس است.

قبلا در سایت خبرنگاران طرز تهیه نان زنجبیلی مخصوص کریسمس، تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل، طرز تهیه شورت برِد با تم یلدا یا کریسمس، تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی و ... را به شما آموزش داده ایم. این بار اما قصد داریم نمونه هایی زیبا از تزیین با تم کریسمسی را به شما آموزش دهیم که بسیار زیبا و خاص است و می تواند یک هدیه خوشمزه برای مهمانان در شب کریسمس باشد.

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت:

این روزها در بیشتر قنادی ها و تهیه کیک و دسر خانگی از فوندانت به وفور استفاده می شود. فوندانت خمیری است نرم و انعطاف پذیر که از آن برای کارهای دکوراتیو کیک و کاپ کیک و دسر استفاده می شود. قبلا طرز تهیه خمیر فوندانت خانگی را به شما آموزش داده و همچنین نحوه پوشاندن سطح کیک با خمیر فوندانت را نیز به طور مفصل توضیح داده ایم.

این بار اما از خمیر فوندانت برای تزیین کاپ کیک استفاده خواهیم کرد. خبر خوب این که کار با خمیر فوندانت برای تزیین کاپ کیک بسیار ساده است و مانند کاورکردن سطح کیک، سخت و حساس نیست و البته خبری از کاورکردن تمام کیک و اتو کردن خمیر برای صاف و یک دست شدن سطح کار نیز نیست.

برای تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت کافی است مقداری خمیر فوندانت به اندازه مورد نیاز تهیه کرده و به رنگ های مورد نظر، رنگ آمیزی کنید. سپس از این خمیرهای رنگی مانند خمیر مجسمه سازی استفاده کرده و شکل های دل خواه را به سادگی بسازید و روی کاپ کیک ها قرار دهید.

شما می توانید این تزیینات خمیری را روی لایه خامه ای روی سطح کاپ کیک قرار داده و یا یک برش گرد به اندازه کاپ کیک تهیه کرده و این عروسک های خمیری را روی آن ها بچسبانید. این به سلیقه شما بستگی دارد.

در ادامه نمونه هایی از این دست تزیینات را خواهید دید.

ایده های کریسمسی برای تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت:

ایده های کریسمسی برای تزیین کاپ کیک با خامه، پودر قند، بیسکوییت و ...:

منبع: setare.com
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1453

به "ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید