بوشهری: لیگ بسکتبال فشرده باشد بهتر است

به گزارش بارازعلی، سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: به نظرم بهتر است لیگ به صورت فشرده برگزار گردد و در این صورت آسیب دیدگی ها کاهش می یابد.

بوشهری: لیگ بسکتبال فشرده باشد بهتر است

سام بوشهری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات لیگ، شرح داد: باشگاه پیگیر مسائل لیگ و جذب بازیکن است، اما فعلا در حد مذاکره هستیم و صحبت هایی با یکسری بازیکنان داشته ایم که باید ببینیم توافقات انجام می گیرد یا نه. فعلا شرایط لیگ بخاطر کرونا یک شرایط خاص است که کار را برای باشگاه ها و بازیکنان در بستن قرارداد سخت نموده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نفت پیشنهادی برای نحوه برگزاری لیگ دارد؟ اظهار کرد: باید ببینیم خرد جمعی چی است؟ چون نمی دانیم اصلا موج سوم در پیش است یا خیر. با این وجود مهم است که لیگ حتما باید برگزار گردد. حتما باید این چرخه بچرخد چون خیلی از ورزشکاران هستند که اقصاد خانواده آن ها براساس همین ورزش است. باشگاه ما هم از بقیه مستثنا نیست و بر اساس تصمیم جمع پیش خواهد رفت. ولی به نظر من اگر تعداد بازی ها کم تر باشد بهتر خواهد بود تا اینکه مسابقات رفت و برگشت باشد. بهتر است لیگ به صورت فشرده و با مسافرت کم تر برگزار گردد چون در این صورت امکان آسیب دیدگی کاهش پیدا می نماید.

بوشهری درباره نظر باشگاه نفت راجع به آیین نامه لیگ نیر گفت: واقعیت این است که یک آیین نامه کلی در خصوص کل بسکتبال اعم از بخش بانوان و مردان در اختیار باشگاه قرار گرفته است. به صورت اختصاصی در خصوص بخش مردان صحبت نشده و تا زمانی که جلسه برگزار نگردد و شرایط ویژه کرونایی مورد بحث قرار نگیرد، نظر دقیق نمی توان عنوان نمود. فعلا باید ببینیم تعداد تیم ها و شرایط برگزاری لیگ چگونه است تا باشگاه ها نظر دهند.

با وجود اینکه فدراسیون بسکتبال تاریخ برگزاری لیگ را 24 مهر اعلام کرد، اما فعلا باشگاه ها درباره تاریخ برگزاری لیگ مطمئن نیستند. سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان، در واکنش به این موضوع گفت: برای لیگ بانوان هم ابتدا گفتند سوم و چهارم مهر آغاز می گردد ولی نهایتا آبان ماه شد. اینکه لیگ 24 مهر برگزار گردد ممکن هست تغییر کند و به همین کار برای باشگاه ها سخت است.

بوشهری همچنین تاکید نمود: به نظرم تاریخ برگزاری لیگ در کنار شرایط کرونا، به نوع برگزاری مسابقات نیز بستگی دارد که متمرکز خواهد بود یا به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد. اگر قرار است مثل گذشته باشد باید زودتر آغاز می شد تا به ماه رمضان نخوریم، اکنون باید دید نهایتا چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1402

به "بوشهری: لیگ بسکتبال فشرده باشد بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهری: لیگ بسکتبال فشرده باشد بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید