بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (تور چین ارزان)

به گزارش بارازعلی، بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در پکن به عنوان یکی از بزرگ ترین رویداد های سیاسی این کشور و نیز یکی از مهم ترین رویداد های دنیا، در پکن شروع شده و قرار است در این کنگره تصمیمات مهمی برای ادامه روند توسعه چین اتخاذ گردد.

بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، این اجلاس بزرگ داخلی چین با سخنرانی شی جین پینگ رئیس جمهوری جمهوری این کشور برگزار گردید. این اجلاس هر پنج سال یک بار برگزار می گردد و یکی از مهم ترین تصمیم هایی که در آن اتخاذ می گردد، درباره انتخاب دبیرکل تازه حزب کمونیست چین به عنوان حزب حاکم این کشور است.

برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم ترین رویداد های دنیا در این روز ها به شمار می رود و به علت اهمیت آن، کشور های مختلف دنیا از جمله غربی ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می نمایند.

رئیس جمهوری چین روز یکشنبه در سخنرانی افتتاحیه بیستمین کنگره حزب کمونیست تاکید نمود کشورش هرگز در پی سلطه جویی و توسعه طلبی نیست بلکه مقابل هرگونه سلطه جویی، تفکر جنگ سرد، مداخله جویی قدرت ها در امور داخلی کشور ها و استاندارد های دوگانه با قدرت می ایستد.

شی جین پینگ تاکید نمود: امنیت ملی سنگ بنای هرگونه بازسازی و نوسازی است و ثبات اجتماعی نیز اصلی ترین پیش احتیاج برای ساختن یک چین قدرتمند و سعادتمند است.

رئیس حزب حاکم چین گفت: باید با عزمی استوار یک رویکرد همه جانبه و جامع را در زمینه امنیت ملی دنبال کنیم و امنیت ملی را در تمامی ابعاد در کشور جاری سازیم.

رئیس جمهوری چین در مورد مسئله تایوان و مداخله جویی های آمریکا در این زمینه گفت: حل مسائل مرتبط با تایوان، یک موضوع داخلی مربوط به چین است، موضوعی که باید به وسیله چینی ها حل و فصل گردد. ما به کوشش برای یکپارچگی صلح آمیز با تایوان ادامه می دهیم، اما هرگز خود را ملزم و متعهد به استفاده نکردن از ابزار نظامی نمی دانیم و حق استفاده از هرگونه اقدام لازم در این زمینه را برای خود محفوظ می دانیم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2377

به "بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید