تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی

به گزارش بارازعلی، یک شرکت دانش بنیان توانسته محصولی فراوری کند که برای بهبود ضعف و خستگی، افزایش کیفیت زندگی، افزایش توان جسمی و تعدیل سیستم ایمنی بدن مفید است.

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین رضائی زاده رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه دایا دارو با بیان اینکه هانی ژل دایا یک شربت غلیظ شده دارای ترکیبات ارگانیک است، گفت: این محصول بر پایه ژل رویال است که دارای خاصیت های فراوانی است و می تواند سیستم ایمنی بدن بیمار را بهینه کند.

برخورداری از ویژگی های درمانی

این محصول دانش بنیان، محتوای ویژه ای از قندها، چربی ها و پروتئین ها را دارد و بعلاوه ویتامین ها و مواد معدنی مؤثری را در خود جای داده است.

تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین های گروه ب و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی و مورد احتیاج برای انسان که در ترکیب عسل موجود است، باعث می گردد تا مجموعه ژل رویال هانی ژل، فرآورده ای حافظ سلامتی محسوب گردد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

هنگامی که بدن انسان به دلایلی مختلفی مانند ضعف و خستگی، بیماری، ورزش شدید و حرفه ای، سرطان و موارد دیگر دچار اختلال در عملکرد سیستم ایمنی باشد، مستعد عوارض مختلف می گردد. عسل طبی و ژل رویال یا غذای ملکه به لطف ترکیب منحصربه فرد خود و پروتئینی که در طبیعت فقط در این ماده وجود دارد و تا به امروز به شکل مصنوعی قابل ساخت نبوده، باعث تقویت و ایمنی بهتر بدن می گردد.

بعلاوه عصاره عناب به دلایلی مانند اثرات آنتی اکسیدانی، بهبود هضم و جذب، فعالیت ضد رادیکال های آزاد ناشی از سموم، منع نفوذپذیری و شکنندگی عروق، افزایش ترشح اریتروپویتین و موارد دیگر باعث بهبود خون سازی و خون رسانی، افزایش توان جسمی و یاری به تعدیل سیستم ایمنی نیز می گردد.

مؤثر در بیماران سرطانی و یاری به افزایش باروری

در دو کارآزمایی بالینی انسانی کنترل شده در بیماران مبتلا به سرطان، این محصول باعث کاهش ضعف و بهبود خستگی و افزایش کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سرطان های پروستات، پستان، گوارش و موارد دیگر شده است. طعم مطلوب این محصول که فاقد هرگونه مواد اضافه نمودنی و نگهدارنده نیز است از مزایای استفاده از این دارو برای این بیماران محسوب می گردد.

یکی دیگر از مزایای مهم شربت هانی ژل دایا تقویت قدرت باروری در زنان است، بعلاوه این محصول برای تمام سنین با کاربردهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر موارد استفاده این محصول می توان به افزایش توانایی دفاعی بدن در مقابله با سرماخوردگی، آنفلوانزا خصوصاً در سالمندان و بچه ها، تأمین انرژی در دوران نقاهت بیماری، یاری به رشد بچه ها و افزایش حافظه اشاره نمود.

توسعه کسب وکارهای کشاورزی

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه دایا دارو با اشاره به اینکه حدود 18 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و برای تعداد زیادی هم به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده، اضافه نمود: تمامی مواد اولیه این محصول در داخل فراوری و تهیه می گردد، بنابراین باعث حمایت و ایجاد اشتغال در شغل زنبورداری و کشاورزی برای تهیه عناب نیز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2193

به "تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید