توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری در خراسان شمالی یاری می نماید

به گزارش بارازعلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری یاری می نماید، گفت: در سال های اخیر با استفاده از فناوری و تکنولوژی های حوزه گردشگری، شمار گردشگران خارجی به استان افزایش پیدا نموده است.

توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری در خراسان شمالی یاری می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز چهارشنبه 20 آذر 98 در نشست تخصصی با عنوان گردشگری الکترونیک که در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان برگزار گردید، بر ضرورت ارائه خدمات گردشگری در زمینه تکنولوژی تأکید کرد.

یزدان پناه با اشاره به مزایای گردشگری الکترونیک گفت: گردشگر و مسافر با استفاده از این ظرفیت و دسترسی به تمام اطلاعات مورد احتیاج، بهترین انتخاب را برای مقصد سفر خود انجام می دهد و در هزینه و وقت خود صرفه جویی می نماید.

او با بیان اینکه آینده مشاغل و دنیای سفر به طور حتم وابسته به کسب وکارهای الکترونیکی خواهد بود، توضیح داد: بنابراین فعالان حوزه گردشگری در استان نیز باید همسو و همگام با این تغییرات، فعالیت های خود را ادامه دهند.

او مطرح نمود: توسعه گردشگری الکترونیک در سال های اخیر، پای گردشگران بسیاری را به خراسان شمالی باز نموده است، به طوری که تعداد انگشت شمار توریست های خارجی در سال های گذشته که به بازدید روستای گردشگری روئین می آمدند، اکنون به بالای 100 نفر در سال رسیده است.

امین مصطفوی و پیغام مهنانی از فعالان حوزه گردشگری و مدیران سامانه گردشگری الکترونیک تورینو و دفتر گردشگری می سی نو در این نشست که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد برگزار گردید، به ارائه مطالب خود با موضوع گردشگری الکترونیک و آینده دنیای سفر پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 805

به "توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری در خراسان شمالی یاری می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری در خراسان شمالی یاری می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری الکترونیک به پویایی و رونق گردشگری در خراسان شمالی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید