فراوری محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می گردد

به گزارش بارازعلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:با فراوری برنامه های با کیفیت محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می گردد.

فراوری محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاح استودیو شبکه شاد گفت: این استودیو برای فراوری محتوای آموزشی و بومی سازی محتوای آموزشی راه اندازی شده و اولین گروه های آموزشی دبیران و استادان پیغام آموزشی خود را به دست گروه های هدف می رسانند.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه با صدا و سیما قرار است برنامه هایی با عنوان سیمای مدرسه تهیه و پخش می گردد که تاثیر گذار خواهد بود.

اصغری توضیح داد: در این استودیو برنامه هایی با کیفیت فراوری خواهد شد و منطقه ها محروم برخوردار می شوند.

این مقام مسئول گفت: برای برقراری عدالت آموزشی باید بستر کار مهیا گردد و استودیوی شاد این امکان را مهیا می نماید تا فراوریمحتوای خوبی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه نمود: با افتتاح استودیوی شبکه شاد در قزوین فراوری محتوای کیفی آموزشی و درسی با یاری معلمان باتجربه دراستان تقویت می گردد و شتاب می گیرد.

وی بیان نمود: اگر با مسایل هوشمندانه روبرو نشویم به هدف نمی رسیم لذا تاکید جدی داریم محتوای خوب و کیفی فراوری کنیم و به دست مخاطبان برسانیم و راه اندازی استودیوی شاد بدون تردید یک گام برای رسیدن به این هدف آموزشی است.

اصغری توضیح داد: خوشبختانه در استان نیروی انسانی خوبی داریم که توان بالایی در روش های نوین تدریس دارند و می توانیم با یاری این معلمان در این شرایط شرایط بهتری را برای تدریس و تحصیل ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: اگر نتوانیم به روز باشیم دچار چالش می شویم لذا داشتن برنامه و نگاه علمی در برنامه ریزی ها به هدفمند شدن کار ها و دستاورد های مطلوب منجر می گردد و ما نیز کوشش می کنیم در این راستا حرکت کنیم و در این راه نگاه اخلاقی در برنامه های ما حاکم خواهد بود.

وی ضمن تشکر از مجموعه همکارانی که در راه اندازی استودیوی شبکه شاد کوشش کردند گفت: هر کاری که برای دانش آموزان صورت گیرد وظیفه ماست و امیدواریم با فراوری برنامه های سازنده به مهارت آموزی دانش آموزان وتقویت توان علمی آن ها یاری کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2216

به "فراوری محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید