تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا 16 آبان ادامه دارد

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکمیل ظرفیت مقطع دکتری از 6 آبان شروع شده است و تا 16 آبان ادامه دارد.

تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا 16 آبان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد حیدری درباره زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اضافه نمود: در تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان تا به امروز بدون کنکور دانشجویان می توانستند ثبت نام نمایند و در هر رشته ای که می خواستند، پذیرش می گرفتند.

وی اضافه نمود: این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که در چنین شرایطی هر کسی می تواند در هر رشته ای که استعداد و توانایی دارد، ادامه تحصیل بدهد.

آقای حیدری درخصوص تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد گفت: با توجه به نشستی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشت و با توجه به هماهنگی هایی که میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و شورای سنجش آموزش کشور و پذیرش شکل گرفته به تعداد کافی برای تکمیل ظرفیت در این مقطع در واحد های دانشگاه آزاد ظرفیت وجود دارد و هفته آینده جلسه شورای سنجش و پذیرش شکل می گیرد تا هماهنگی ها برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد اعلام گردد.

وی گفت: در تکمیل ظرفیت مقطع دکترا نیز مصوبه شورای سنجش و پذیرش وجود دارد که واحد های کیش و ارس بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، براساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی که انجام می گردد، دانشجو پذیرش می نماید، ثبت نام برای تکمیل ظرفیت مقطع دکترا از 6 آبان آغاز شده است و تا 16 آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، حیدری تاکید نمود: در سامانه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و سایت مرکز سنجش این دانشگاه مدارک لازم برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است و دانشجویان دکترا می توانند با مراجعه به این سایت ها رشته های تعیین شده خود را انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1521

به "تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا 16 آبان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا 16 آبان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید