درخواست های ایران از نمایشگاه اسپانیا

به گزارش بارازعلی، ایران برای حضور در نمایشگاه بعدی اسپانیا اعلام آمادگی کرد و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز از مدیر اجرایی فیتور درخواست کرد محل در شأنی را برای ایران در نمایشگاه های آینده درنظر بگیرد.

درخواست های ایران از نمایشگاه اسپانیا

ایسنا: بنا بر اعلام روابط عمومی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، محمد حسین صوفی در جریان سفر به اسپانیا با مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فیتور که در شهر مادرید در حال برگزاری است، دیداری داشت و از حضور ایران در دوره های بعدی این نمایشگاه که ویژه بازار کشورهای لاتین زبان است، اطلاع داد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران بر آن است که حضور جدی و تأثیرگذاری در رویدادهای دنیای گردشگری داشته باشد، از این رو از هم اکنون برای حضور در چهل و سومین دوره نمایشگاه اعلام آمادگی می کنیم.

او بعلاوه اعلام کرد: ایران انتظار دارد مسئولان نمایشگاه فیتور اسپانیا با اختصاص مساحت وسیع تر در محلی مناسب و در خور شأن نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری برای برپایی پاویون ایران، زمینه مناسب برای حضور تعداد بیشتری از توراپراتورها، هتل ها و تولیدنمایندگان هنرهای سنتی و صنایع دستی ایران در فیتورهای آینده را فراهم نمایند.

مدیرعامل کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی در عین حال، از همکاری این نمایشگاه برای حل مسائل پاویون ایران قدردانی کرد و با اشاره به اشتراکات فرهنگی ایران و اسپانیا، نسبت به توسعه همکاری های مشترک دو کشور در زمینه صنعت گردشگری و صنایع وابسته ابراز علاقه کرد.

فرناندز ـ مدیر اجرایی نمایشگاه فیتور اسپانیا ـ نیز به حضور نداشتن بسیاری از کشورها به ویژه همسایگان ایران در این دوره ازنمایشگاه به علت پاندمی اُمیکرون، اشاره نمود و گفت: حضور در کنار شرکت های صاحب نام، توراپراتورهای با تجربه و نمایندگان صنوف دنیاگردی نشان از همت ستودنی مسؤولان صنعت گردشگری ایران دارد. این حضور زمینه مناسب برای تبادل تجربیات میان فعالان صنعت گردشگری ایران با بزرگترین نمایندگان صنعت گردشگری دنیا را فراهم نموده است.

چهل و دومین نمایشگاه گردشگری اسپانیا که از روز چهارشنبه 29 دی ماه در شهر مادرید برگزار شده تا یکشنبه سوم بهمن ماه ادامه دارد. ایران به همراه 14 شرکت گردشگری و صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارد و عزت الله ضرغانی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه به دعوت دبیرکل سازمان دنیای دنیاگردی به اسپانیا سفر نموده است.

این نمایشگاه که برای کشورهای لاتین زبان مهم ترین به شمار می آید و رتبه تجاری بالایی دارد، هر سال با حضور پادشاه اسپانیا افتتاح می گردد و ده ها هزار کمپانی از بیش از 160 کشور در آن حضور دارند.

نمایشگاه فیتور 2022 درحالی سال جاری برگزار شده که بسیاری از رویدادهای دنیای تحت تاثیر امیکرون تعطیل شده اند و یا به شکل مجازی درحال برگزاری هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2260

به "درخواست های ایران از نمایشگاه اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست های ایران از نمایشگاه اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید