تور ارزان عمان: ملاقات معاون سیاسی وزیرخارجه عمان با امیرعبداللهیان، عکس

به گزارش بارازعلی، شیخ خلیفه الحارثی معاون امور دیپلماتیک وزارت خارجه عمان که برای شرکت در نشست کمیته مشترک مشورتهای راهبردی در تهران به سر می برد امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و مصاحبه کرد.

تور ارزان عمان: ملاقات معاون سیاسی وزیرخارجه عمان با امیرعبداللهیان، عکس

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات ، بهبود و توسعه روابط با همسایگان را اولویت سیاست خارجی دولت جناب آقای رئیسی دانسته و در این میان جایگاه ویژه عمان در میان همسایگان را مورد تأکید قرار داد.

امیرعبداللهیان در این ملاقات بر ضرورت کوشش دو طرف برای ارتقای حجم روابط تجاری میان دو کشور در سطح روابط محبت آمیز فی مابین تاکید نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان، جمهوری اسلامی را پایبند به مصاحبه و اتخاذ راهکار های سیاسی برای حل مسائل دوجانبه و منطقه ای دانست و بر آمادگی کشورمان برای مصاحبه با کشورهای منطقه در راه ارتقای روابط دوجانبه تصریح نمود.

امیر عبداللهیان ابراز امیدواری نمود با کوشش های همه کشورهای منطقه به ویژه ایران و عمان، زمینه لازم برای انتها بحران یمن فراهم گردد.

الحارثی معاون وزارت خارجه عمان نیز در این ملاقات ضمن ابراز امیدواری برای انتها هر چه سریع تر بحران یمن، خاطرنشان کرد کشورش از مسیرهای صلح آمیز و مذاکره برای کاهش مسائل منطقه ای استقبال و حمایت می نماید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2127

به "تور ارزان عمان: ملاقات معاون سیاسی وزیرخارجه عمان با امیرعبداللهیان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: ملاقات معاون سیاسی وزیرخارجه عمان با امیرعبداللهیان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید