شرایط جدید استفاده از سرویس مدرسه

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی، درباره شرایط جدید استفاده از سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: چنانچه دانش آموزی از سرویس مدرسه استفاده کند، هزینه اش را پرداخت می نماید.

شرایط جدید استفاده از سرویس مدرسه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: قرارداد در هر منطقه ای متناسب سازی می گردد و به عبارتی قراردادها متناسب با شرایط و سناریوهایی که برای بازگشایی مدارس اعلام شده نوشته می شوند. البته قبلا هم در قراردادها قید می شد که فقط باید بابت روزهایی که دانش آموز از سرویس استفاده می نماید، هزینه پرداخت گردد.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام هزینه سرویس مدارس گفت: نرخ سرویس مدارس را هرساله شورای شهر اعلام می نماید. کارگروه ماده 18 پیشنهادات را مطرح و شورای شهر تصویب می نماید. هر زمان شورای شهر نرخ سرویس را اعلام کند در این باره اطلاع رسانی می گردد و با خانواده هایی که احتیاج به سرویس دارند قرارداد نهایی امضا می گردد.

عباسپور در پاسخ به اینکه آیا رانندگان سرویس مدارس دوره های آموزشی بهداشتی برای پیشگیری از کرونا خواهند داشت؟ اظهار کرد: رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش سازمان شهرداری ها هستند. از سوی این سازمان اعلام شده است که رانندگان باید چه شرایطی را رعایت نمایند. پروتکل های بهداشتی لازم از سوی سازمان شهرداری ها تنظیم و به پیمانکارها اعلام شده است.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی، مطالبه و درخواست ما به عنوان نماینده اولیاء بوده است.

عباسپور درباره نصب جی. پی. اس بر روی سرویس مدارس نیز اظهار کرد: شرایطی که پیش آمده فرایند کار را کند نموده؛ اما از کارگروه ماده 18 درخواست نموده ایم و بزودی جلسه ای تشکیل می گردد و موارد را نهایی می کنیم. قرارشد شرکت های متنوعی که در این زمینه کار می نمایند درخواستشان را ارائه دهند تا آنالیز و کار انجام گردد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1354

به "شرایط جدید استفاده از سرویس مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید استفاده از سرویس مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید