قتل یک زن 55 ساله در شهرستان کبودرآهنگ

به گزارش بارازعلی، معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: انگیزه قتل یک خانم 55 ساله در شهرستان کبودرآهنگ در حال بررسی است.

قتل یک زن 55 ساله در شهرستان کبودرآهنگ

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، حسین بشری با اشاره به اینکه ادعای فرزند مقتول، اظهار کرد: دو روز پیش یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان کبودرآهنگ به فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله مأمورین شهرستان در محل حاضر و با پیکر بی جان یک خانم و یک مرد میانسال روبرو می شوند.

وی اضافه کرد: فرزند این خانواده مدعی شده فرد قاتل وارد منزل آنها شده و مادرش را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی ناجا در استان همدان با بیان اینکه نامبرده با شنیدن صدای درگیری به کمک مادرش رفته و با زدن چند ضربه به قاتل؛ او را مهار و با کمک همسایگان موضوع را به پلیس اطلاع داده است، اضافه کرد: قاتل در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و مدعی شده یک دستگاه موتورسیکلت به این خانواده فروخته و پول آن را دریافت نکرده است و برای دریافت وجه به منزل مقتول مراجعه کرده است.

بشری با اشاره به اینکه متهم ادعا کرده است به علت دریافت طلب خود مراجعه کرده است، ادامه داد: متهم بیان کرده است که وقتی برای دریافت وجه به درب منزل آنها رفتم با این خانم درگیر و چند ضربه به او زدم و در همین حین پسر خانواده آمد و با من درگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان اضافه کرد: تحقیقات پلیس برای تعیین کردن علت و انگیزه دقیق این پرونده در حال بررسی است و حدس های مطرح شده مبنی بر سرقت فعلاً تأیید نمی شود، بدیهی است نتیجه بررسی فرضیات پلیس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1648

به "قتل یک زن 55 ساله در شهرستان کبودرآهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل یک زن 55 ساله در شهرستان کبودرآهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید