نمایشگاه شب های فارس در میلان ایتالیا برپا می گردد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: معاون گردشگری میراث فرهنگی استان فارس گفت: در نمایشگاه تخصصی اکسپو در میلان ایتالیا تمام ظرفیت های استان فارس با عنوان شب های فارس به معرفی داشته های استان فارس در ابعاد مختلف می پردازد.

نمایشگاه شب های فارس در میلان ایتالیا برپا می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس سیّد مؤید محسن نژاد در نشست تخصصی که با هدف توسعه گردشگری با توجه به سیاست های کشور در امور بین الملل در شیراز برگزار گردید گفت: در کشورهای مختلف دنیا نمایشگاه های تخصصی و اجرای برنامه های فرهنگی باحضور دیگر کشورهای دنیا برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه در کشور ایتالیا نیز نمایشگاه اکسپو میلان به مدت 6 ماه در حال برگزاری است اضافه نمود: امکان معرفی استان فارس در این نمایشگاه وجود دارد.

معاون گردشگری استان فارس گفت: در چنین نمایشگاهی برنامه های فرهنگی و گردشگری متعددی با هدف معرفی تمامی ظرفیت های استان تحت عنوان شب های فارس برگزار می گردد.

مؤیدنژاد در خصوص نشست تخصصی برگزار گردیده در شیراز اعلام کرد: این نشست با همکاری دفتر خدمات مسافرتی گشت تور و با حضور 3 تن از رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در کشورهای روسیه، کنیا و ایتالیا برگزار گردید.

وی با بیان اینکه رایزنان سازمان توسعه تجارت ایران در 12 کشور مستقر هستند توضیح داد: به زودی رایزنان این سازمان در 18 کشور دیگر نیز مستقر می شوند که می توان از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کشور و استان نهایت بهره را برد.

معاون گردشگری استان فارس تأکید کرد: در نشست مذکور پیرامون توسعه و رونق گردشگری در کشورهای هدف بحث و گفت وگو شد و مقرر شد به زودی با حضور رایزنان این سازمان در 30 کشور دنیا جلسه ای در شیراز برگزار گردد.

نشست هم اندیشی رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در خارج از کشور با حضور نمایندگانی از این سازمان، نمایندگانی از شهرداری شیراز، جامعه هتل داران استان و اداره کل میراث فرهنگی استان فارس و فعالان بخش خصوصی گردشگری این استان برگزار گردید.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 636

به "نمایشگاه شب های فارس در میلان ایتالیا برپا می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه شب های فارس در میلان ایتالیا برپا می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه شب های فارس در میلان ایتالیا برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید