وزیر امور خارجه چین: تحریم های آمریکا آثار مخرب بر اوضاع بین الملل دارند

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر امور خارجه چین گفت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه این کشور، تاثیرات مخربی بر اوضاع بین الملل دارند.

وزیر امور خارجه چین: تحریم های آمریکا آثار مخرب بر اوضاع بین الملل دارند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از پکن، وانگ یی گفت: طی چند سال اخیر، چین از جانب آمریکا تحت فشار بوده است.

وی اضافه کرد: این مسئله دشواری های بی سابقه ای در روابط دو طرف پدید آورده است. به اعتقاد من چنین اقداماتی، ثبات در دنیا را به شدت تضعیف می نماید و آثار مخربی و سوئی بر تحولات دنیای خواهد داشت. دیپلمات ارشد چین اضافه کرد به اعتقاد پکن، تحریم های واشنگتن علیه چین، نقض حقوق قانونی این کشور است و با منافع مردم چین و آمریکا منافات دارد.

مذاکرات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، با یانگ جی چی عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست و مدیر دفتر کمیسیون مرکزی امور خارجه چین، و وانگ یی وزیر امور خارجه این کشور در آنکوریج آلاسکا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1780

به "وزیر امور خارجه چین: تحریم های آمریکا آثار مخرب بر اوضاع بین الملل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور خارجه چین: تحریم های آمریکا آثار مخرب بر اوضاع بین الملل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید