پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده هوا در تهران

به گزارش بارازعلی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از پلمب دو کارخانه آلاینده هوا اطلاع داد.

پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده هوا در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمودرضا سعیدپور با اعلام خبر پلمب دوکارخانه شستشو و دانه بندی شن و ماسه آلاینده، گفت: این دستور در راستای اجرای تصمیمات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا مبنی بر تعطیلی واحد های تولید شن و ماسه و آسفالت به علت پایداری و سکون نسبی هوا صورت گرفت.

وی ادامه داد: این اداره با افزایش گشت های زیست محیطی شهرستان در حوزه استقرار معادن و کارخانجات تولید شن و ماسه و آسفالت، روز گذشته ضمن جلوگیری از فعالیت شش واحد معدنی نسبت به پلمب خط تولید دو کارخانه شن و ماسه اقدام کرد.

محمودی با تاکید بر ضرورت رعایت الزمات زیست محیطی از سوی کلیه واحد های شن و ماسه و کارخانجات آسفالت گفت: پایش معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت با جدیت ادامه داشته و در صورت مشاهده آلودگی ضمن توقف فعالیت، نام واحد در فهرست صنایع آلاینده استان درج خواهد شد.

کیفیت هوای تهران در چند روز گذشته و انباشت آلاینده ها موجب شد تا کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران کلیه فعالیت های عمرانی، صنعتی آلاینده و همچنین معدنی اعم از تولید آسفالت، شن و ماسه و بتن را تا روز دوشنبه 11 آذر ماه در استان تهران ممنوع اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 786

به "پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده هوا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده هوا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید