پیش بینی افزایش مراجعه مبتلایان کرونا به مراکز درمانی تا 5 فروردین

به گزارش بارازعلی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از افزایش مراجعه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی تهران تا پنجم فروردین ماه علی رغم کاهش موقت جمعیت این استان اطلاع داد.

پیش بینی افزایش مراجعه مبتلایان کرونا به مراکز درمانی تا 5 فروردین

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا زالی بعد از ظهر آدینه در جمع خبرنگاران با گلایه از جدی نگرفتن ویروس کرونا توسط بسیاری از مردم گفت: بسیاری از مبتلایان به کرونا علائم خفیف دارند و متوجه بیماری نمی شوند و با سفر خود و اطرافیانشان را در آستانه مرگ قرار می دهند، بازگشت این افراد نیز نگران نماینده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در بیماری کووید 19 دوره نهفتگی از روز سوم تا چهاردهم است و به طور متوسط روز های پنجم تا هفتم بیشترین میزان بروز علائم بالینی را شاهد هستیم.

وی اضافه نمود: بیشتر مراجعین به مراکز درمانی افرادی هستند، که علی رغم هشدار های ما در روز های گذشته در تماس با افراد و یا محیط های آلوده بوده اند.

زالی به سیر کاهش تردد ها و کاهش موقت جمعیت تهران اشاره نمود و گفت: علی رغم این کاهش موقت جمعیت سیر بیمارانی که در روز های پر تراکم به کرونا ویروس مبتلا شدند و اکنون علائم خود را بروز می دهند، رو به افزایش است.

وی از تداوم سیر افزایشی مراجعه به مراکز درمانی تهران تا چهارم و پنجم فروردین ماه اطلاع داد و از شهروندان خواست از سفر و دید و بازدید های عید پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1097

به "پیش بینی افزایش مراجعه مبتلایان کرونا به مراکز درمانی تا 5 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش مراجعه مبتلایان کرونا به مراکز درمانی تا 5 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید