چین سوپرسرباز تشکیل می دهد، سربازانی باهوش تر،پرقدرت و بدون احساس درد!

به گزارش بارازعلی، ایسنا نوشت: یک اندیشکده متخصص در امور نظامی هشدار داد، چین در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک ارتش از سوپرسربازان با ژنتیک اصلاح شده است.

چین سوپرسرباز تشکیل می دهد، سربازانی باهوش تر،پرقدرت و بدون احساس درد!

به گزارش پایگاه سان، کارشناسان در اندیشکده Rusi می گویند سربازانی که به لحاظ ژنتیکی اصلاح شده اند می توانند سریعتر، حرکت نمایند، قدرت بیشتری داشته باشند و باهوشتر هستند و حتی درد را نیز حس ننمایند.

همچنین میتوان دی ان ای این سربازان را تطبیق داده و بهبود بخشید تا به این ترتیب جراحاتشان سریعتر بهبود یافته، قدرت شنوایی آنها بالا رفته و حتی به قابلیت دید در شب دست پیدا نمایند.

پروفسور جان لوث، از اندیشکده Rusi گفت: تهدید در این زمینه آشکار و واقعی است. پول چینی ها ممکن است باعث رجحان نظامی آنها بر نیروهای مسلح غربی شده و این شدیدا نگران نماینده است.

این هشدار بعد از آن مطرح شد که هه جیانکوی یک دانشمند چینی اظهار کرد، از تکنولوژی ویرایش ژنتیکی برای متولد شدن نوزادان اصلاح شده ژنتیکی استفاده نموده است.

پروفسور لوث گفت: تکنولوژی اصلاح ژنتیکی تاثیرش در گیاهان اثبات شده و حتما می تواند برای انسان نیز استفاده گردد.

او خاطر نشان کرد: برای چین این فرض معقول است که به دنبال ارتقای سربازان جنگی خود در تمامی جبهه ها باشند.

چین دکتر جیانکوی را به اتهام دست زدن به اقدامات غیرقانونی در حوزه پزشکی به زندان انداخت.

اما تحقیقات نشان می دهند که مقامات ارشد ارتش چین از تحقیقات در زمینه آزمایشات مربوط به ویرایش ژنتیکی انسان حمایت می نمایند.

در گزارش پروفسور لوث تصریح شد، آمریکا هم در عین حال سرمایه گذاری سنگینی در بیوتکنولوژی نظامی و ارتقا انسانی داشته و هشدار داد که انگلیس در این حوزه عقب مانده است.

او تاکید نمود، وزارت دفاع انگلیس در پذیرش تکنولوژی های جدید کند بوده و اکنون احتیاج دارد دست به ریسک اقتصادی برای سرمایه گذاری در استارت-آپهای بیوزیستی کوچک زده و با شکست خوردن بعضی از آنها کنار بیاید.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1270

به "چین سوپرسرباز تشکیل می دهد، سربازانی باهوش تر،پرقدرت و بدون احساس درد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین سوپرسرباز تشکیل می دهد، سربازانی باهوش تر،پرقدرت و بدون احساس درد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید