کرمانشاه باید به استان پاک تبدیل گردد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/کرمانشاه معاون امور مالی استان کرمانشاه گفت: صنایع استان تا شهریور سال آینده فرصت دارند به صنایع سبز تبدیل شوند.

کرمانشاه باید به استان پاک تبدیل گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

راهنمایی حاتمی در جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد با تاکید بر اهمیت کاهش آلاینده های صنعتی گفت: برطرف آلاینده ها بسیار مهم است و باید برای حل مشکل آلاینده های صنعتی، جلساتی با مدیران و مالکان کارگاه هایی که آلایندگی دارند گذاشت و برای آن راه چاره پیدا کرد.

وی اضافه نمود: اگر احتیاج به امکانات و تسهیلات باشد، دولت نیز در این خصوص یاری خواهد نمود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در بحث برطرف آلاینده ها بسیار جدی هستیم، گفت: باید برای نیمه اول سال بعد به استان پاک تبدیل بشویم و صنایع استان تا خاتمه شهریور فرصت دارند که به صنایعی سبز تبدیل شوند.

وی در ادامه به اهمیت برندسازی در زمینه روغن کرمانشاهی اشاره و گفت: روغن کرمانشاهی از دیرباز متعلق به هنر و سلیقه کرمانشاهیان است و باید ضمن برندسازی، به وسیله آن بتوانیم به ایجاد اشتغال و درآمد در استان نیز یاری کنیم و هوشمندانه بر اساس مدل بومی توسعه پیش برویم.

حاتمی گفت: روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است و باید برای معرفی بیشتر آن نمایشگاه برگزار کنیم و در دیگر نمایشگاه ها هم شرکت کنیم.

وی اضافه نمود: دولت نیز این آمادگی را دارد که برای تحقیق و پژوهش در این خصوص، برندسازی، ارتقای کیفیت و افزایش فراوری روغن کرمانشاهی، اعتبار و تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 821

به "کرمانشاه باید به استان پاک تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه باید به استان پاک تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید