12 طرح در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش بارازعلی، جواد رحیمی مقدم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه ها و طرح های مهمی در سطح شهرستان سیروان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

12 طرح در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می گردد

وی اضافه نمود: در مجموع 12 طرح و پروژه عمرانی و مالی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان با اشتعالزای 173 نفر افتتاح و کلنگ زنی می گردد که مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در طول این چهل سال اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته، مهمترین اتفاق و کار مهمی که برای این شهرستان انجام گرفت، ارتقای شهر به شهرستان در سال 91 بوده است.

رحیمی مقدم مطرح نمود: همچنین در دولت تدبیر و امید یکی از اتفاقات خوب در شهرستان، اجرای ماده 54 قانون برطرف موانع فراوری و رقابت پذیر است که مسائل مردم در مورد تملک زمین های کشاورزی با عنایت دولت و همکاری نهادهای مختلف هم اکنون پلاک های 199 کارزان و 213 لومار عملا به مردم واگذار شده و در مرحله واگذاری سند هستند.

وی اضافه نمود: همچنین در این مدت توسعه باغات پسته در سطح 40 هکتار در سطح شهرستان انجام گرفته و کار بسیار مهم تر پروژه پمپاژ دشت سیروان است که در راستای توسعه زمین های کشاورزی در حال حاضر از پیشرفت 35 درصدی برخوردار است.

وی گفت: در این چهل سال در حال حاضر با افتخار اعلام می کنیم که پوشش گازرسانی در شهرستان سیروان 98 درصد و پوشش برق به صورت 100 درصدی است و حتی عشایر و چادرنشینان سطح شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 236

به "12 طرح در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 طرح در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید