9 گروه آموزشی و پژوهشی در پیام نور خراسان جنوبی فعالیت می کنند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، سید علیرضا محمد زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری بیان کرد: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور سیستمی نوین، جدید و توانمند است که منابع آموزشی آنگاه منبع آزمون‌های ارشد و دکترا بوده است.

9 گروه آموزشی و پژوهشی در پیام نور خراسان جنوبی فعالیت می کنند

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیام نور به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت کرده است، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور بهره‌مندی دانشجویان از آموزش الکترونیک است.

محمد زاده ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اتفاقات حوزه کارآفرینی در دانشگاه در بخش صنایع‌دستی و گردشگری و محصولات استراتژیک استان و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در بهمن‌ماه سال جاری رخ خواهد داد.

وی افزود: در حال حاضر 50 کد رشته فعال در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، 20 کد رشته تحصیلات تکمیلی و 14 کد رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه بیرجند وجود دارد که امیدواریم رضایت علاقه‌مندان به فراگیری دانش را فراهم آورد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: 9 گروه آموزشی و پژوهشی علوم پایه، معماری و شهرسازی، علوم تربیتی و روانشناسی، کشاورزی و صنایع غذایی، گروه حقوق و الهیات، مدیریت، اقتصاد و حسابداری، جغرافیا و علوم اجتماعی و ادبیات و زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی فعال است.

همچنین در این نشست محمدعلی طالبی مدیر مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در چهار مرکز قائن، بیرجند، فردوس و طبس مرکز مشاوره در دانشگاه پیام نور وجود داشته و به دانشجویان ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با آسیب‌های اجتماعی رویکردی اصلاحی است، اظهار کرد: با توجه به بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور کمترین آسیب اجتماعی را به‌واسطه نظارت خانواده‌ها بر فرزندانشان شاهد هستیم.

مدیر مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی و دانشگاه پیام نور شهریه دانشجویان تحت پوشش این نهاد به‌صورت کامل پرداخت می‌شود.

طالبی یادآور شد: درترم گذشته حدود 400 نفر از خدمات مشاوره‌ای مراکز مشاوره دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بهره‌مند شدند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 56

به "9 گروه آموزشی و پژوهشی در پیام نور خراسان جنوبی فعالیت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 گروه آموزشی و پژوهشی در پیام نور خراسان جنوبی فعالیت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید