ایران شبکه برق سوریه را بازسازی می نماید

به گزارش بارازعلی، تهران و دمشق یک قرارداد مقدماتی در خصوص بازسازی شبکه برق سوریه امضا نموده اند این در حالی است که آمریکا اخیرا بخش ساخت و ساز ایران را تحریم نموده است.

ایران شبکه برق سوریه را بازسازی می نماید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشا تودی، تهران و دمشق در یک نمایشگاه بزرگ برق یک قرارداد مقدماتی در خصوص بازسازی شبکه برق سوریه امضا کردند. این نمایشگاه به طور اتفاقی همزمان با تحریم بخش ساخت و ساز ایران توسط واشنگتن در این کشور برگزار گردید.

طبق این قرارداد، شبکه برق ویران شده سوریه بازسازی و چند واحد فراوری برق دیگر هم ساخته خواهد شد که شامل واحد های خورشیدی و بادی هم می شوند. به علاوه، فراوری تجهیزات برقی ایران هم در سوریه متمرکز خواهد شد.

طبق یادداشت تفاهمی که در روز شنبه توسط وزرای انرژی هر دو کشور امضا شد، یک ارتباط سه طرفه بین شبکه های برق سوریه، ایران و عراق هم برای تقویت ثبات انرژی منطقه ای ایجاد خواهد شد. نماینده دولت سوریه از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی برق ایران بازدید کرد. در این نمایشگاه محصولات بیش از 450 شرکت ایرانی، چینی و روسی به نمایش گذاشته شده بود و چندین قرارداد بسته شد.

این نمایشگاه به طور اتفاقی همان روزی شروع به کار کرد که واشنگتن بخش ساخت و ساز ایران را هدف تحریم ها قرار داد. آمریکا بخش ساخت و ساز ایران را تحریم نموده است. لیست بعضی از محصولات تحریم شده عبارتند از: ورقه های برنجی ضد زنگ، فولاد ضد زنگ و حتی لوله های فولادی.

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با ما تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 588

به "ایران شبکه برق سوریه را بازسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران شبکه برق سوریه را بازسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید