فراوری ژل ضدعفونی کننده دست در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

به گزارش بارازعلی، ژل ضدعفونی کننده دست با کوشش یکی از تیم های نوآور در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر فراوری شد.

فراوری ژل ضدعفونی کننده دست در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا (کویید -19)، و لزوم دسترسی به مواد ضد عفونی کننده دست، یکی از تیم های نوآور دانشگاه خلیج فارس بوشهر پیروز به فراوری کارگاهی ژل ضد عفونی کننده دست شده است.

این تیم با مدیریت محسن رضایی (مسئول گروه تحقیقاتی و فراوری) و همکاری حامد پریچه (مدیر گروه توزیع کننده) و با سرمایه گذاری مشترک، فراوری این محصول را در دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی و تحت حمایت های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس شروع نموده اند. ظرفیت فراوری این گروه اکنون روزانه هزار عدد است که به زودی به دو هزار عدد خواهد رسید.

فرمولاسیون این ژل ضد عفونی کننده دست طبق استاندارد های بین المللی است و این محصول با مطالعات مداوم در حوزه مواد آرایشی و بهداشتی تهیه و فراوری شده است. این ژل هر گونه ویروس، قارچ و باکتری را از بین می برد و خاصیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی پوست را هم دارد.

قیمت این ژل برای مصرف کننده 15 هزار تومان اعلام شده است. این کار با هدف جبران کمبود احتیاج بازار و تامین احتیاج مبرم مردم در این روز ها، برای مقابله با بیماری کرونا و کاهش دغدغه آنان در تامین احتیاج های بهداشتی خود و ضد عفونی کردن دست فراوری و وارد بازار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1042

به "فراوری ژل ضدعفونی کننده دست در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراوری ژل ضدعفونی کننده دست در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ژل ضدعفونی کننده دست در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید