حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه نانوی چین

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، نمایشگاه Chinano 2015 با حضور 230 شرکت فعال نانو در چین برگزار گردید. در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان اکسیر نانوسینا، پارسا پلیمر شریف، PNF، فناوران نانومقیاس، توانا (آزمایشگاه های آموزشی)، آدیکو، سوین پلاسما، بهران فیلتر و آریا پلیمر حضور داشتند.

حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه نانوی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

فناوران ایرانی حاضر در این بخش به ارائه و معرفی محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخته شده در ایران پرداختند.

ستاد توسعه فناوری نانو و شرکت های ایرانی فعال در حوزه فناوری نانو نیز علاوه بر حضور در این نمایشگاه در دیگر برنامه های Chinano 2015 با هدف معرفی محصولات و تجهیزات نانویی ساخت ایران و افزایش تبادلات مالی در این زمینه حضوری پر رنگ داشتند.

از دیگر برنامه های این نمایشگاه International round table بوده که برای سومین بار و با حضور نمایندگان 12 کشور از جمله ایران، کانادا، آلمان و مالزی با هدف معرفی برنامه ها و سیاست های کشورهای مختلف در زمینه توسعه فناوری نانو و همچنین معرفی پروژه های منتخب کشورها برگزار گردید.

در سومین میزگرد جهانی فناوری نانو Chinano2015 از ایران، سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از جمله سخنران های بخش اول این رویداد بود که به معرفی نانو در ایران پرداخت. همچنین در بخش معرفی پروژه های صنعتی منتخب فناوری نانو نیز کارشناسی از شرکت بهران فیلتر محصول نانوفیلترهای نیروگاهی این شرکت را معرفی کرد.

همچنین سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران، علیرضا ایروش در شانگهای، به مدت 3 ساعت از دستاوردهای نانو ایران در غرفه بازدید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 500

به "حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه نانوی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه نانوی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید