خبرنگاران 550 خانوار دارای 2 معلول در قزوین نیازمند مسکن هستند

به گزارش بارازعلی، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: 550 خانوار دارای 2 معلول و بیشتر در استان قزوین نیازمند مسکن هستند که باید حمایت های اقتصادی ویژه ای برای آنها لحاظ کرد.

خبرنگاران 550 خانوار دارای 2 معلول در قزوین نیازمند مسکن هستند

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علیرضا وارثی روز پنجشنبه در نشست شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی قزوین اضافه نمود: سال گذشته ساخت مسکن برای 255 خانوار دارای 2 معلول شهری و 128 خانوار دارای 2 معلول روستایی با همکاری بنیاد مسکن اقدامات لازم اجرایی شد و امسال نیز ادامه دارد.

وی اضافه نمود: تامین مسکن مددجویان بهزیستی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید با یاری دستگاه ها و نهادهای نیکوکارانه در استان محقق گردد و تسهیلات اعطایی نیز با کمترین بهره به این افراد واگذار گردد.

وارثی با بیان اینکه یک مددجوی بهزیستی ماهانه 180 هزار تومان یارانه دریافت می نماید، گفت: به طور حتم اگر تسهیلات اعطایی برای مسکن این افراد با نرخ بهره بالا اعطا گردد، امکان بازپرداخت آن برای جامعه مددجویان سخت است که در این رابطه باید از همه ظرفیت ها به منظور تسهیل گری استفاده کرد.

این مسؤول به وجود 16 میلیارد تومان اعتبار برای انجام کارهای توانبخشی و توانمندی مددجویان اشاره نمود و گفت: امیدواریم در امسال شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حوزه بسته بندی محصولات و نیازهای اشتغال جامعه هدف بهزیستی که متناسب فیزیک این افراد است، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی قزوین اعلام کرد: از یکسال گذشته تا به امروز بهزیستی توانسته با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه های اجرایی برای 702 نفر اشتغالزایی ایجاد کند که این رقم 105 درصد تعهدات پیش بینی شده بود.

تا به امروز 206 مسکن شهری و 70 مسکن روستایی به مددجویان بهزیستی قزوین واگذار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران 550 خانوار دارای 2 معلول در قزوین نیازمند مسکن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 550 خانوار دارای 2 معلول در قزوین نیازمند مسکن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید