رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور برای جذب زائران خارجی فعال شوند

به گزارش بارازعلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: ورود زائران خارجی به کشور مزایای بالای مالی و فرهنگی دارد و رایزن های فرهنگی و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور باید برای جذب آن ها فعال شوند.

رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور برای جذب زائران خارجی فعال شوند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، چهارمین جلسه کارگروه ملی زیارت عصر پنجشنبه 14 آذر به ریاست رئیس دفتر رئیس جمهوری و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حج و زیارت در استانداری خراسان رضوی و استانداران استان های شهرهای زیارتی مشهد، قم و شیراز برگزار و تصمیمات لازم برای فراهم کردن امکانات و تسهیلات مورد احتیاج زائران گرفته شد.

محمود واعظی در این نشست با بیان این که مصوبات این جلسه باید در راستای یاری هرچه بیشتر و فراهم کردن تسهیلات لازم برای آرامش و آسایش زائران باشد، گفت: احتیاجمند راهبرد معین هستیم تا تصمیمات منسجم، کاربردی و عملیاتی در خصوص زائران گرفته گردد.

او با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات و اتخاذ تصمیمات قابل اجرا در جلسات کارگروه ملی زیارت، بر کوشش برای پذیرش زائران خارجی تأکید کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری توضیح داد: می توانیم در این جمع با پیگیری های جدی تر و با فعال تر شدن دبیرخانه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم اهداف خود را برای خدمت بهتر و شایسته به زائران محقق کنیم.

واعظی با اشاره به مباحث مطرح شده در رابطه با اقامت زائران و استفاده از تسهیلات برای ساخت زائرسراها در جلسه کارگروه ملی زیارت، گفت: در این زمینه باید از یاری های خیران و بخش خصوصی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه در این نشست تصمیم گیری شد تا کارگروه جلسات به شکل منظم چهار بار در سال برگزار گردد، اضافه کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی و کارگروه های ویژه می توانیم هدف مقدس خدمت رسانی به زائران را محقق کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 797

به "رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور برای جذب زائران خارجی فعال شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور برای جذب زائران خارجی فعال شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید